رفع کمبود آب شرب مشترکین بابلسر؛به‌زودی

رفع کمبود آب شرب مشترکین بابلسر؛به‌زودی  جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بابلسر با حضور استاندار، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آبفاشهری مازندران، فرماندار و روسای شهرستانی برگزار وبر رفع کمبود آب شرب مشترکین این شهر در روزهای آینده تأکید شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، […]

رفع کمبود آب شرب مشترکین بابلسر؛به‌زودی

 جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بابلسر با حضور استاندار، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل آبفاشهری مازندران، فرماندار و روسای شهرستانی برگزار وبر رفع کمبود آب شرب مشترکین این شهر در روزهای آینده تأکید شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، احمد حسین زادگان در این جلسه بر کسب رضایت و جلب اعتماد مردم تأکید و تصریح کرد: برای جبران این حادثه از تمامی ظرفیت‌های استان استفاده می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه با وفاق و همدلی بخشی از خسارت‌های سیل جبران می‌شود، ادامه داد: حضور مدیران و نمایندگان در شهرهایی که دچار آسیب شدند، قابل تحسین است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران در این نشست به کمبود آب شهرهای گروه الف اشاره کرد و گفت: بارندگی و افزایش میزان کدورت آب سد البرز باعث کاهش میزان دبی آب شرب مشترکین این شهر‌‌ها شد که با احداث دو خط انتقال برداشت آب از لایه بالایی سد، این مشکل تا حدودی برطرف شد.

عبدالهی اظهار داشت: فاز سوم این خط انتقال با همکاری آب منطقه‌ای استان در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد که با این اقدام علاوه بر رفع کمبود آب شرب شهرهای گروه الف، مشکل شهرستان بابلسرنیز برطرف خواهد شد.

فرماندار بابلسر نیز در سخنانی با بیان اینکه۳۱۰ واحد مسکونی در این شهرستان در اثر سیل دچار خسارت شد، گفت: عدم لایروبی رودخانه‌ها از مهم‌ترین دلایل وقوع سیل می‌باشد.

اسماعیل حسن زاده افزود: طول رودخانه تلار بخش بهنمیر ۱۹ کیلومتر است که نیاز به لایروبی دارند.

وی اظهار امیدواری کرد با راه‌اندازی فاز سوم خط انتقال آب از سدالبرز، کمبود و افت فشار آب شرب مردم بابلسر برطرف شود.