افزایش ۱۰۲ درصدی استقبال مشتریان از خدمات همراه بانک صادرات استقبال مشتریان از خدمات همراه بانک صادرات ایران در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، با بیش از ١٠٢ درصد افزایش روبرو شد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، گستردگی و بستر امن خدمات […]
افزایش ۱۰۲ درصدی استقبال مشتریان از خدمات همراه بانک صادرات
استقبال مشتریان از خدمات همراه بانک صادرات ایران در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، با بیش از ١٠٢ درصد افزایش روبرو شد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینهساز توسعه استفاده از همراه بانک شده به نحوی که حجم تراکنشهای درگاههای همراهبانک در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال ٩٦ از ١٠٢ درصد فراتر رفت. همچنین تعداد تراکنشهای صورتگرفته در اسفندماه سالگذشته نسبت به ماه قبل از آن، بیش از ٢٠ درصد و مبلغ این تراکنشها ٣٠ درصد افزایش داشته است. علاوه بر این، اینترنت بانک صادرات در ماه پایانی سال ٩٧ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، بیش از ٥٨ درصد افزایش ثبت کرد. همچنین پایانه شعب این بانک در همان بازه زمانی، ٧٤ درصد و پایانه فروش آن نیز در مدت یادشده ٧١ درصد افزایش داشته است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.