تعویض تابلوی برق و تعمیر و بهسازی ایستگاه پمپاژ نصیرشهر

تعویض تابلوی برق و تعمیر و بهسازی ایستگاه پمپاژ نصیرشهر به منظور ارتقاء کمی وکیفی و تأمین مطلوب آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم نصیرشهر تاسیسات ایستگاه پمپاژ این شهر بهسازی و بازبینی گردید. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیر امور آبفای نصیرشهر گفت: با عنایت به تأمین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم نصیرشهر […]

تعویض تابلوی برق و تعمیر و بهسازی ایستگاه پمپاژ نصیرشهر

به منظور ارتقاء کمی وکیفی و تأمین مطلوب آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم نصیرشهر تاسیسات ایستگاه پمپاژ این شهر بهسازی و بازبینی گردید.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیر امور آبفای نصیرشهر گفت: با عنایت به تأمین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم نصیرشهر از طریق ایستگاه پمپاژ این شهر واقع در مخزن کوه سیاه رباط کریم و به‌لحاظ قدمت و فرسودگی بخشی از تجهیزات و تاسیسات این ایستگاه و لزوم بهسازی و رفع معایب و نواقص موجود و از طرفی به‌لحاظ تقارن ایام پیک و فصل گرما، علیهذا موضوع بهسازی و به روز رسانی ایستگاه پمپاژ مذکور در دستور کار قرار گرفت و از اوایل سالجاری آغاز گردید و مطابق برنامه زمان‌بندی شده طی فروردین ماه جاری نیز به اتمام و به بهره‌برداری رسید.

اصغر صبری ضمن تشریح مشخصات پروژه مذکور و اقدامات صورت گرفته در این خصوص یاد آور شد: در این عملیات که با صرف هزینه‌های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی در فروردین ماه جاری انجام شد. علاوه بر بهسازی و تعمیر و تجهیز دستگاه الکترو پمپ شناور موجود، تابلو برق این ایستگاه نیز کلا تعویض و تابلو برق جدید و مطابق با استانداردهای روز نصب و راه‌اندازی شد.