بانک سامان در رضایتمندی مشتریان اول شد بر اساس ارزیابی های میدانی و کارشناسی به عمل آمده توسط استانداری تهران، بانک سامان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این بانک توانست در ارزیابی به عمل آمده در اسفندماه ۱۳۹۷ با کسب […]
بانک سامان در رضایتمندی مشتریان اول شد
بر اساس ارزیابی های میدانی و کارشناسی به عمل آمده توسط استانداری تهران، بانک سامان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص رضایتمندی مشتریان شد. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابط عمومی بانک سامان، این بانک توانست در ارزیابی به عمل آمده در اسفندماه ۱۳۹۷ با کسب همه ۱۰۰ امتیاز ممکن در خصوص میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی رتبه سطح یک را به خود اختصاص دهد. بر اساس این گزارش ارزیابی مذکور در راستای اجرای قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل این قانون پیرامون سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی انجامشده است. شایانذکر است ارزیابی مذکور بر اساس تکمیل فرمهای خود اظهاری، جمعبندی نتایج ارزیابی های میدانی و بازرسی های صورت گرفته از شعب و ستاد بانک سامان و راستی آزمایی اطلاعات ارائهشده توسط کارشناسان دفتر هماهنگی امور اقتصادی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران صورت گرفته است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.