۱۸۸۱،رفتار فردی پزشکیان و اقبال آذری‌زبان‌ها موجب رأ‌ی‌آوری وی شد

رفتار فردی پزشکیان و اقبال آذری‌زبان‌ها موجب رأ‌ی‌آوری وی شد نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: اکثریت داشتن اصلاح‌طلبان در مجلس صحت ندارد و این‌که آقای پزشکیان به عنوان نایب‌رییس اول انتخاب شده به خاطر رفتار و سکنات خود وی و همچنین اقبال نمایندگان آذری‌زبان نسبت به این فرد است. به گزارش فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی […]

رفتار فردی پزشکیان و اقبال آذری‌زبان‌ها موجب رأ‌ی‌آوری وی شد

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: اکثریت داشتن اصلاح‌طلبان در مجلس صحت ندارد و این‌که آقای پزشکیان به عنوان نایب‌رییس اول انتخاب شده به خاطر رفتار و سکنات خود وی و همچنین اقبال نمایندگان آذری‌زبان نسبت به این فرد است.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخاب مسعود پزشکیان و علی مطهری به عنوان نواب رییس مجلس دهم اظهارداشت: رأی‌آوری در مجلس بر خلاف آن‌چه که در خارج از محیط مجلس برداشت می‌شود که تابع خط‌کشی‌های سیاسی است اینگونه نیست و بیش از همه فعالیت‌های شخصی افراد بر این امر اثرگذار است.

وی افزود: نمی‌توان گفت که اصلاح‌طلبان اکثریت مجلس را در اختیار دارند و یا در انتخابات مجلس برنده شده‌اند و چنین امری صحت ندارد.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اگر به عنوان مثال آقای پزشکیان توانسته رأی نمایندگان را برای نایب‌رییسی اول مجلس به دست بیاورد حاصل نوع رفتار و سکنات وی در مجلس است نه تفکرش.

 

حاجی‌دلیگانی در پایان خاطرنشان‌کرد: البته اقبال نمایندگان آذری‌زبان نیز باعث بیش‌تر شدن رأی آقای پزشکیان شد و در این امر مؤثر بود.