آگهی مناقصه عمومی شماره ۱۰۵/۹۸ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد نسبت به واگذاری امور تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مرکز ذیل به صورت حجم کار (پرس غذا) طبخ در محل آشپزخانه، از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجدالشرایط اقدام نماید. بدین منظور از کلیه […]
آگهی مناقصه عمومی
شماره ۱۰۵/۹۸
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد نسبت به واگذاری امور تهیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مرکز ذیل به صورت حجم کار (پرس غذا) طبخ در محل آشپزخانه، از طریق مناقصه عمومی به پیمانکاران واجدالشرایط اقدام نماید. بدین منظور از کلیه شرکتهایی که دارای تایید صلاحیت از سازمان کار و امور اجتماعی و نیز دارای تجربه و سوابق کافی و مفید در امور مربوطه میباشند و تمایل به همکاری دارند دعوت میشود از تاریخ ۰۲/۰۲/۹۸ لغایت ۰۸/۰۲/۹۸ جهت دریافت اسناد شرکت در مناقصه به آدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت اله کاشانی، ساختمان شماره ۳ دانشگاه، طبقه اول، واحد مزایدات و مناقصات مراجعه نمایند. مهلت ارایه قیمت پیشنهادی و تحویل پاکتهای لاک و مهر شده (الف- ب- ج) از ۰۹/۰۲/۹۸ تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۸/۰۲/۹۸ به دفتر حراست دانشگاه به آدرس: همدان، چهارراه شریعتی، ابتدای بلوار آیت اله کاشانی، ساختمان شماره ۲ بوده (تحویل پاکات مناقصه توسط نماینده شرکت با در دست داشتن معرفینامه کتبی امکان پذیر میباشد) و به پیشنهادات واصله پس از ساعت و تاریخ فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد. جلسه کمیسیون مناقصه راس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۹/۰۲/۹۸ در دفتر مدیریت امور عمومی دانشگاه برگزار خواهد شد.
-حجم کار ماهیانه:
ردیف
موضوع
صبحانه پرس
ناهار پرس
شام پرس
میان وعده
اجاره بهاء محل آشپزخانه ماهیانه
تضمین شرکت در مناقصه
مدت قرارداد
۱
واگذاری تهیه، طبخ و توزیع غذا پرسنل و بیماران بیمارستان بعثت
۲۸۹۸۹
۲۸۸۲۴
۲۶۹۹۰
۱۰۲۱۶
۱۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
۶ ماهه
-تضمین شرکت در مناقصه: یک فقره ضمانتنامه بانکی که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقا به نام موضوع مناقصه) یا ضمانت نامههای صادر شده از موسسات اعتباری غیربانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.
– شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت اسناد مبلغ ۴۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک ملی ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
-کد اقتصادی – شناسه ملی و کد پستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱- ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸- ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
-هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه میباشد.
-دریافت اسناد شرکت در مناقصه توسط نماینده شرکت با در دست داشتن معرفینامه کتبی امکان پذیر میباشد.
واحد مناقصات و مزایدات
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.