اساس جذب منابع از نگاه مدیرعامل بانک صنعت و معدن مدیرعامل بانک صنعت و معدن، ارتقای سطح کیفی خدمات بانکی و تسهیل فرایند اعطای تسهیلات را پیش نیاز حفظ مشتریان و جذب منابع مالی بیشتر دانست و از تمامی کارکنان خواست برای جذب سپردههای بانکی از طریق شعب بانک و وصول مطالبات غیرجاری تلاش مضاعف […]
اساس جذب منابع از نگاه مدیرعامل بانک صنعت و معدن
مدیرعامل بانک صنعت و معدن، ارتقای سطح کیفی خدمات بانکی و تسهیل فرایند اعطای تسهیلات را پیش نیاز حفظ مشتریان و جذب منابع مالی بیشتر دانست و از تمامی کارکنان خواست برای جذب سپردههای بانکی از طریق شعب بانک و وصول مطالبات غیرجاری تلاش مضاعف داشته باشند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، حسین مهری مدیرعامل و رییس هیأت مدیره این بانک در جلسه هم اندیشی تبیین سیاستهای بانک صنعت و معدن با رویکرد تجهیز منابع و بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه ارزی که با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران ستاد و تعدادی از رؤسای شعب و سرپرستیها برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق افزود: تنوع و کیفیت خدمات و تعامل با مشتریان در تجهیز منابع مالی و موفقیت شعب برای جذب منابع بیشتر، نقش بسیار مهم و مؤثری دارد. مدیرعامل تصریح کرد: استقرار بانکداری شرکتی و توجه به مشتریان ویژه شبکه بانکی میتواند به عنوان یک نیاز اصلی و اساسی از یک سو به تأمین مالی و تجهیز منابع منجر شود و از سوی دیگر خدمات بانکی متنوعی را برای کمک، تسهیل و تسریع تعاملات با مشتریان فراهم آورد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.