اجرای طرح لکه‌گیری آسفالت معابر شهر کهریزک

اجرای طرح لکه‌گیری آسفالت معابر شهر کهریزک به منظور بهبود وضعیت فیزیکی شهر و رسیدگی به مطالبات شهروندان طرح لکه‌گیری آسفالت معابر شهر کهریزک به اجرا درآمد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری کهریزک؛ ناصر مصیبی، مسؤول واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: با توجه به بازدید میدانی […]

اجرای طرح لکه‌گیری آسفالت معابر شهر کهریزک

به منظور بهبود وضعیت فیزیکی شهر و رسیدگی به مطالبات شهروندان طرح لکه‌گیری آسفالت معابر شهر کهریزک به اجرا درآمد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری کهریزک؛ ناصر مصیبی، مسؤول واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک با اعلام این خبر گفت: با توجه به بازدید میدانی شهردار کهریزک از محلات و تأکید وی مبنی بر لکه‌گیری و مناسب‌سازی روکش آسفالت معابر شهرک امام‌حسن‌مجتبی‌(ع)، اجرای این طرح در دستور کار واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: در این عملیات در خیابان چهارم، پنجم و یازدهم شهرک امام‌حسن‌مجتبی‌(ع) که بخشی از روکش آسفالت آن نامناسب بود، از سوی نیروهای واحد عمران، تخریب و پس از زیرسازی روکش آسفالت شد.

مسؤول واحد فنی و عمران شهرداری کهریزک اظهار داشت: در این عملیات علاوه بر روکش آسفالت، زیرسازی و رعایت شیب مناسب معبر نیز مورد توجه قرار داشت تا جمع‌آوری آب‌های سطحی و تردد اهالی با مشکل مواجه نشود.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازدید میدانی از سایر محلات شهر و بررسی مطالبات مردمی، سایر معابر محلات شهر نیز لکه‌گیری اسفالت می‌شود.