۲۶۹۰ مناقصه – اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی- تامین و خرید تجهیزات کلاسی

آگهی  مناقصه عمومی دو مرحله‌ای نوبت دوم اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی(مناقصه‌گزار به نشانی: بیرجند، بلوار صنعت و معدن، سایت اداری، تلفن: ۹۲-۳۲۴۰۰۳۹۰) در نظر دارد، تامین و خرید تجهیزات کلاسی (به شرح جدول ذیل و مشخصات فنی پیوست اسناد مناقصه) برای تعدادی از مدارس سطح استان خراسان جنوبی را براساس […]

آگهی  مناقصه عمومی دو مرحله‌ای

نوبت دوم

اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی(مناقصه‌گزار به نشانی: بیرجند، بلوار صنعت و معدن، سایت اداری، تلفن: ۹۲-۳۲۴۰۰۳۹۰) در نظر دارد، تامین و خرید تجهیزات کلاسی (به شرح جدول ذیل و مشخصات فنی پیوست اسناد مناقصه) برای تعدادی از مدارس سطح استان خراسان جنوبی را براساس قانون برگزاری مناقصات به تولیدکنندگان و تامین کنندگان واجد شرایط واگذار نماید. لذا متقاضیان علاقمند می‌توانند جهت دریافت اسناد مربوطه حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۲۴/۰۲/۱۳۹۸ به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دریافت اسناد و مدارک اقدام نمایند. ضمناً این آگهی در پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به نشانی (http://iets.mporg.ir) نیز منتشر شده است.

ردیف

نام کالا

واحد

تعداد کالا

مبلغ تضمین ارجاع کار (ریال)

تاریخ تحویل و بارگذاری اسناد در سامانه تدارکات

تاریخ بازگشایی

مدت پیمان

شماره فراخوان

۱

 

میز دانش آموزی ابتدایی سه پایه اول

دستگاه

۵۰۰

۷۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

حداکثر پایان وقت اداری مورخ ۰۷/۰۳/۱۳۹۸

ساعت ۱۰ صبح ۰۸/۰۳/۱۳۹۸

۴۵ روز

 

 

 

۲۰۹۸۰۰۳۷۴۸۰۰۰۰۰۵

صندلی دانش آموزی ابتدایی سه پایه اول

عدد

۱۰۰۰

۲

میز دانش آموزی ابتدایی سه پایه دوم

دستگاه

۵۰۰

صندلی دانش آموزی ابتدایی سه پایه دوم

عدد

۱۰۰۰

۳

میز دانش آموزی اول (راهنمایی)

دستگاه

۲۴۰

صندلی دانش آموزی متوسطه اول (راهنمایی)

عدد

۴۸۰

۱- تضمین شرکت درمناقصه(ارجاع کار) : ضمانت نامه‌های معتبر در آیین‌نامه تضمین برای معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۹۴ و مورد قبول کارفرما به مدت سه ماه از تاریخ افتتاح پیشنهاد و قابل تمدید برای سه ماه دیگر یا واریز نقدی به حساب شماره ۲۱۷۳۰۶۲۰۰۹۰۰۸ نزد بانک ملی شعبه مرکزی بیرجند در وجه اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس خراسان جنوبی.

۲- محل و تحویل اسناد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) و دبیرخانه این اداره کل به نشانی: بیرجند، بلوار صنعت و معدن، سایت اداری محل گشایش پیشنهادها اتاق جلسات این اداره کل واقع در بیرجند، بلوار صنعت و معدن، سایت اداری می‌باشد ضمناً به پیشنهادات خارج از سامانه به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۳- اعتبار مناقصه (برابر شرایط مناقصه) به صورت اوراق خزانه اسلامی می‌باشد.

۴-کلیه مناقصه گران براساس ارزیابی کیفی و فنی بازرگانی امتیاز دهی خواهند شد و در صورت کسب امتیاز لازم پاکت قیمت (پاکت ج) آنها گشوده خواهد شد.

۵-امکان برنده شدن برای یک یا چند کالای مجزا میسر نمی باشد و قیمت کل به حروف برای تمامی کالاهای فوق، ملاک مقایسه و اعلام برنده مناقصه (پس از ارزیابی کیفی و فنی و بازرگانی و قیمت تراز شده) خواهد بود.

 

اداره كل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی