۵۶ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آسیب دیده نیاز است

مدیر کل راهداری استان کرمانشاه ۵۶ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آسیب دیده نیاز است مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه مجموع اعتبار پیشنهادی برای اجرای پروژه‌های آسیب دیده از سیل را بیش از ۵۶ میلیارد تومان اعلام کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی […]

مدیر کل راهداری استان کرمانشاه

۵۶ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های آسیب دیده نیاز است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه مجموع اعتبار پیشنهادی برای اجرای پروژه‌های آسیب دیده از سیل را بیش از ۵۶ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه، فریبرز کرمی اظهار داشت: در اثر وقوع سیل در فروردین امسال ۴۴ نقطه در حوزه راه‌های اصلی و فرعی غیرشریانی و راه‌های روستایی دچار لغزش و ریزش و رانش شده‌اند که جسم و رویه راه آنها تخریب شده است.

وی درباره فهرست پروژه‌های آسیبدیده از سیل طرح روکش آسفالت و ایمن‌سازی راه‌های اصلی افزود: در این میان ۲۱۰ کیلومتر آسفالت گرم و به همین اندازه لکه‌گیری در مناطق روانسر، جوانرود، کرمانشاه، ثلاث باباجانی، پاوه، دالاهو، صحنه، سرپل‌ذهاب، هرسین، قصرشیرین، سنقر، گیلانغرب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه اعتبار پیشنهادی برای اجرای عملیات مذکور را ۴۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد.

وی همچنین درباره فهرست پروژه‌های آسیبدیده از سیل طرح روکش آسفالت و ایمن‌سازی راه‌های اصلی و فرعی و غیرشریانی خاطرنشان کرد: در این میان نیز ۱۸۳ کیلومتر آسفالت گرم، ۲۰۹ کیلومتر لکه‌گیری، ۶۴ کیلومتر ماسه آسفالت، ۱۲ کیلومتر بازیافت و ۱۸۲ کیلومتر درزگیری انجام شده است.

کرمی میزان اعتبار پیشنهادی برای اجرای عملیات روکش تقویتی و حفاظتی در پروژه‌های مذکور را ۵۶ میلیارد و ۱۶۶ میلیون تومان اعلام و عنوان کرد: این پروژه‌ها در محورهای سنقر، . کرمانشاه، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و هرسین در دست اجرا است.