۲۶۹۲ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران- خرید خدمات مربوط به سرویس، نگهداری و تعمیرات آسانسور

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۷/۹۸ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید خدمات مربوط به سرویس، نگهداری و تعمیرات آسانسورهای ساختمان‌های خود را به شرح پیوست، به­ صورت مناقصه عام دو مرحله­ای از شرکت­های داخلی واجد شرایط که دارای جواز کسب ، عضو اتحادیه آسانسور و عضو سندیکای صنایع آسانسور و […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله‌ای

شماره ۷/۹۸ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید خدمات مربوط به سرویس، نگهداری و تعمیرات آسانسورهای ساختمان‌های خود را به شرح پیوست، به­ صورت مناقصه عام دو مرحله­ای از شرکت­های داخلی واجد شرایط که دارای جواز کسب ، عضو اتحادیه آسانسور و عضو سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی ایران و دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از وزارت صنعت و معدن می‌باشند به صورت صد درصد ریالی، خريداري نمايد.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۳۰/۰۲/۹۸ با در دست داشتن معرفی‌نامه و رسید بانکی (مبنی بر واریز مبلغ  ۳۰۰٫۰۰۰ریال (سیصد هزار ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲ ، شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹IR ،به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۵۱۴۳۸۸۲۱۵ به نشانی: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه سوم، واحد ۸ مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت نمایند. با توجه به مندرجات آنها اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و علاوه بر ارسال فرم پیشنهاد قیمت ارایه شده نسبت به تکمیل و ارسال مستندات ارایه شده در اسناد نیز اقدام و به ضمیمه پیشنهاد خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۰۳/۹۸ به نشانی فوق الذکر تحویل نمایند. کمیسیون معاملات در تاریخ  ۱۱/۰۳/۹۷ راس ساعت ۱۰ صبح در طبقه ۱۱ برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات ارایه شده تصمیم گیری خواهد نمود .

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه هر بخش  ۴۴۲٫۲۶۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایستی به صورت ضمانت نامه بانکی و یا چک بانکی تضمینی ارایه گردد . سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است . مناقصه گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۸۱۷۱۲۳۲۵ ، ۸۱۷۱۳۸۱۰ ،۸۱۷۱۲۵۱۴ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت­های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تامین کنندگان همراه اول به نشانی “www.mci.ir/tamin” مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.  

                                                                                                                                                                                 اداره کل خرید

                                                                                                                                                                          شرکت ارتباطات سیار ایران