تعیین نرخ‌نامه جدید کافی‌نت از اول خرداد

تعیین نرخ‌نامه جدید کافی‌نت از اول خرداد رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران از تعیین نرخ‌ جدید کافی‌نت‌‌ها از اول خردادماه خبر داد و گفت: نرخ‌‌های جدید به گونه‌ای تعیین خواهد شد که هم حیات این صنف لطمه نبیند و هم مصرف‌کننده قیمت واقعی را بپردازد. سیدمهدی میرمهدی، رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران در گفت‌وگو با […]

تعیین نرخ‌نامه جدید کافی‌نت از اول خرداد

رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران از تعیین نرخ‌ جدید کافی‌نت‌‌ها از اول خردادماه خبر داد و گفت: نرخ‌‌های جدید به گونه‌ای تعیین خواهد شد که هم حیات این صنف لطمه نبیند و هم مصرف‌کننده قیمت واقعی را بپردازد.

سیدمهدی میرمهدی، رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران در گفت‌وگو با فارس از تعیین نرخ‌نامه جدید کافی‌نت‌‌ها از اول خردادماه خبر داد و اظهارداشت: نرخ‌های جدید تا پیش از ۳۱اردیبهشت‌ماه در سایت رسمی اتحادیه به صورت رسمی اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: کارگروهی برای تعیین نرخ‌های جدید تشکیل شده و با بررسی تغییر هزینه‌های جاری و مصرفی، نرخ‌های جدید را به گونه‌ای که حیات این صنف لطمه نبیند و مصرف‌کننده نیز قیمت منطقی و واقعی بپردازد تعیین خواهد کرد.

میرمهدی خاطر نشان کرد: قیمتهای لوازم مصرفی از جمله کاغذ و تيونر، تجهیزات رایانه، اجاره‌بها و نیروی کار کافی‌نت تا چند برابر افزایش داشته و برای مثال قیمت یک بسته کاغذ به ۵۰ هزار تومان رسیده که در نتیجه هر برگ کاغذ پرینت برای کافی‌نت دار ۱۰۰ تومان تمام می‌شود.