مدیر روابطعمومی بانک ایرانزمین اعتماد مردم به شبکه بانکی بزرگترین دستاورد روابطعمومی بانکهاست مدیر روابطعمومی بانک ایرانزمین، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابطعمومی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بزرگترین دستاورد روابطعمومی بانکها دانست. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایرانزمین، سیدمحمدحسین استاد، مدیر روابطعمومی این بانک، در گفتوگویی کوتاه به مناسبت […]
مدیر روابطعمومی بانک ایرانزمین
اعتماد مردم به شبکه بانکی بزرگترین دستاورد روابطعمومی بانکهاست
مدیر روابطعمومی بانک ایرانزمین، ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابطعمومی اعتماد مردم به شبکه بانکی را بزرگترین دستاورد روابطعمومی بانکها دانست. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی بانک ایرانزمین، سیدمحمدحسین استاد، مدیر روابطعمومی این بانک، در گفتوگویی کوتاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابطعمومی با اشاره به نقش اعتماد در صنعت بانکداری، حفظ و ارتقای این شاخصه را به عنوان اصلیترین وظیفه روابطعمومی بانکها بر شمرد و اظهار داشت: ما در دنیایی زندگی میکنیم که این امکان برای تمامی افراد جامعه وجود دارد که بتوانند بیواسطه شما را نقد کنند، هرچند ممکن است این نقدها غیرمنصفانه باشد. اما ما بهعنوان روابطعمومی وظیفه داریم برای حفظ اعتماد مردم، این نقدها را بشنویم و صادقانه به آنها پاسخ دهیم.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.