لزوم استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط‌عمومی‌‌ها

لزوم استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط‌عمومی‌‌ها استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط‌عمومی‌‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی می‌شود. روابط‌عمومی‌‌ها پلی برای انتقال پیام‌‌ها از سطوح گوناگون ذی‌نفعان به سطوح مختلف مدیریتی هستند. جعفر ربیعی، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی با تأکید […]

لزوم استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط‌عمومی‌‌ها

استفاده بهینه از وسایل ارتباطی توسط روابط‌عمومی‌‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی می‌شود. روابط‌عمومی‌‌ها پلی برای انتقال پیام‌‌ها از سطوح گوناگون ذی‌نفعان به سطوح مختلف مدیریتی هستند.

جعفر ربیعی، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی با تأکید بر اینکه عدم استفاده از ظرفیت‌های ارتباطاتی یک خسران بزرگ است، گفت: روابط‌عمومی‌‌ها پلی برای انتقال پیام‌‌ها از سطوح گوناگون ذی‌نفعان به سطوح مختلف مدیریتی هستند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، متن پیام جعفر ربیعی بدین شرح است:

«به نام خدا»

در دنیای امروز «سرعت انتقال پیام» به یک مزیت تبدیل شده است.

در شرایطی که ابزارهای ارتباطی برای انتقال پیام به در دسترس‌‌ترین وضعیت خود از ابتدای تاریخ تا امروز قرار گرفته است، عدم استفاده از این ظرفیت‌ها یک خسران بزرگ است.

روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی برای یادآوری این ظرفیت منحصر به فرد است و روابط‌عمومی‌‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌ها آغازکننده و هدایتکننده این پیام‌‌ها هستند.

بی‌شک استفاده بهینه از وسایل ارتباطی و تلاش برای انتقال پیام به همکاران، مشتریان و سهام داران؛ توسط روابط‌عمومی‌‌ها موجب افزایش اعتبار و اعتماد به برند سازمانی است و این مهم در صورتی محقق می‌شود که سرعت، صداقت و هوشمندی در کنار هم به‌کار گرفته شود.

این روز را به همه اصحاب رسانه، فعالان روابط‌عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط‌عمومی‌های شرکت‌های تابعه هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس تبریک عرض نموده و امیدوارم با تلاش‌ بیشتر و استفاده بهتر از ظرفیت‌های موجود؛ موجب هم‌افزایی و همدلی بیشتر در این مجموعه شوند و چون پلی برای انتقال پیام‌ها، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌ها از سطوح‌ گوناگون ذی‌نفعان به سطوح مختلف مدیریتی عمل نمایند.