مدیرعامل پستبانکایران روابطعمومی باید برای تأمین اهداف بانک و انتظارات ذینفعان آن تلاش کند مدیرعامل پستبانکایران گفت: سهامداران، مشتریان و مدیران و کارکنان به عنوان ذینفعان بانک هستند و روابطعمومی باید نظرات و انتظارات آنان را به مدیران ارائه و اقدامات بانک را برای دستیابی به اهداف تعیینشده بهطور مناسبی اطلاعرسانی کند. به گزارش مناقصهمزایده […]
مدیرعامل پستبانکایران
روابطعمومی باید برای تأمین اهداف بانک و انتظارات ذینفعان آن تلاش کند
مدیرعامل پستبانکایران گفت: سهامداران، مشتریان و مدیران و کارکنان به عنوان ذینفعان بانک هستند و روابطعمومی باید نظرات و انتظارات آنان را به مدیران ارائه و اقدامات بانک را برای دستیابی به اهداف تعیینشده بهطور مناسبی اطلاعرسانی کند. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانکایران، شیری در نشست با مدیران و کارشناسان روابطعمومی این بانک که بهمناسبت بیستوهفتم اردیبهشتماه روز ارتباطاتوروابطعمومی برگزارشد ضمن تبریک این هفته، تصریحکرد: مأموریت مهم روابطعمومی، سنجش میزان آگاهی مخاطبان از برند بانک و رشد و توسعه این آگاهی در بین آنان است. وی ارتباط و تعامل سازنده و هدفمند با ذینفعان را از دیگر مأموریتهای روابطعمومی دانست و تصریح کرد: روابطعمومی باید به نحوی اطلاعرسانی کند که همه مردم بتوانند ارتباط ذهنی مطلوبی با این بانک برقرار کرده و ارتباط آنان از یک مخاطب به مشتری یا سهامداری بانک تبدیل شود. شیری خاطرنشانکرد: بهدلیل گستردگی خدمات و تنوع فعالیتها و ذینفعان پستبانک ایران، حوزه فعالیت روابطعمومی این بانک گستردهتر و متنوعتر از سایر بانکهاست و روابطعمومی باید برنامه کامل و جامعی برای ایجاد ارتباط مناسب بهمنظور پوشش ارتباطات مربوط به تمام حوزهها طراحی و اجرا کند. مدیرعامل پستبانکایران تأکید کرد: اطلاعرسانی باید بهنگام، صحیح، دقیق و قابل اطمینان باشد تا بتوانیم در جلب اعتماد و رضایت مردم و همکاران موفق عمل کنیم. شیری کارکنان را از مهمترین مخاطبان بانک دانست و افزود: جمعآوری و تدوین انتظارات و پیشنهادات همکاران، ارائه این دیدگاهها به مدیران ارشد بانک و اطلاعرسانی و لحاظکردن این نظرات در برنامههای بانک از برنامههایی است که باید بهطوردقیق در روابطعمومی اجرا شود.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.