رییس کل بیمه مرکزی:شرکتهای بیمه دست از رقابتهای ناسالم بردارند رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه شرکتهای بیمه در این دوره حساس باید دست از رقابتهای ناسالم بردارند، گفت: بیمه مرکزی برنامههای جدید خود را همسو با توسعه و گسترش فرهنگ بیمه آغاز خواهد کرد. به گزارش مهر، عبدالناصر همتی به نقش مؤثر مدیران […]
رییس کل بیمه مرکزی:شرکتهای بیمه دست از رقابتهای ناسالم بردارند
رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه شرکتهای بیمه در این دوره حساس باید دست از رقابتهای ناسالم بردارند، گفت: بیمه مرکزی برنامههای جدید خود را همسو با توسعه و گسترش فرهنگ بیمه آغاز خواهد کرد.
به گزارش مهر، عبدالناصر همتی به نقش مؤثر مدیران روابط عمومی شرکتهای بیمه در گسترش فرهنگ بیمه اشاره کرد و افزود: گفت: صنعت بیمه باید با درایت مدیران روابط عمومی، خدمات وسیع صنعت بیمه را به مردم معرفی کند.
وی با بیان اینکه صنعت بیمه کشور در عرصه تبلیغاتی نیاز بهکار و تلاش بیشتری دارد، گفت: بیمه مرکزی برنامههای جدید خود را همسو با توسعه و گسترش فرهنگ بیمه آغاز خواهد کرد. رییس کل بیمه مرکزی افزود: بیمه مرکزی دست یاری خود را به سوی شرکتهای بیمه دراز میکند تا با همفکری بیشتر و استفاده از این فضای کارشناسی، نقش اصلی صنعت بیمه که همان ایجاد اطمینان و آرامش در جامعه است را بیش از پیش نمایان کند.
همتی افزود: روابط عمومیها فقط نقش منتشر کننده اخبار مدیر سازمان را ندارند بلکه باید مسایل مهم و نقاط ضعف و قوت سازمان خود را با همفکری کارشناسان شناسایی کرده و با استراتژی و برنامههای راهبردی در پیشبرد اهداف سازمان گامبردارند.
وی با تأکید بر افزایش ارتباط با رسانهها و برنامهریزی لازم برای توسعه و تعمیم امر بیمه در کشور، گفت: با تبلیغات و اطلاعرسانی هدفمند میتوان توسعه بیش از پیش صنعت بیمه را فراهم ساخت.
رییس شورای عالی بیمه گفت: برنامههای فرهنگی و تبلیغاتی شرکتهای بیمه باید به گونهای هماهنگ، منسجم و حرفهای پیش رود تا از محل این برنامهها، کل صنعت بیمه منتفع شود و تنها به فکر تبلیغ برای یک شرکت نباشیم.
همتی، از ضرورت تبیین و توضیح خسارتهای عظیم پرداختی به بیمهگذاران به عنوان یکی دیگر از محورهای اطلاعرسانی صنعت بیمه یاد کرد و گفت: با اطلاعرسانی منطقی، میتوان خدمات صنعت بیمه را علاوه بر زیان دیدگان، به عموم مردم نیز معرفی کرد.
رییس کل بیمه مرکزی گفت: مشکل صنعت بیمه فقط با فروش بیمه شخص ثالث حل نمیشود، بلکه ابتکار در معرفی سایر رشتههای بیمهای (به ویژه بیمه عمر، مسؤولیت، مهندسی و غیره)، معرفی خدمات ویژه و اطلاعرسانی خسارتهای پرداختی از سوی شرکتهای بیمه به بیمهگذاران باید سرلوحه امور قرار گیرد تا نقش بیمه در زندگی روزمره مردم ملموستر شود.
همتی، تشکیل پیوسته نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه را اقدامی مؤثر ارزیابی کرد و گفت: در این جلسات باید با همفکری و هماندیشی، مطالب لازم برای رسانهها تهیه و از نظر کارشناسی رسانههای تخصصی نیز در متقابل استفاده شود. وی همچنین از تأسیس انجمنهای صنفی بیمهای استقبال کرد و از مدیران روابط عمومی صنعت بیمه خواست تا با حمایتهای فکری و مادی خود به اعتلای این قبیل انجمنها کمک کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.