مناقصه عمومی انجام خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی CR No. 1172 شرکت پلیمر آریاساسول در نظر دارد انجام خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی خود را به پیمانکار توانمند و دارای صلاحیت واگذار نماید، از کلیه شرکتهای فعال و با سابقه مرتبط با موضوع دعوت میگردد با توجه به شرایط زیر نسبت به دریافت […]
مناقصه عمومی انجام خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی
CR No. 1172
شرکت پلیمر آریاساسول در نظر دارد انجام خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی خود را به پیمانکار توانمند و دارای صلاحیت واگذار نماید، از کلیه شرکتهای فعال و با سابقه مرتبط با موضوع دعوت میگردد با توجه به شرایط زیر نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمایند:
۱-موضوع مناقصه: خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی
۲-نوع مناقصه: عمومی یک مرحلهای توأم با حق ارزیابی کیفی
۳-محل اجراي كار:
۳-۱-مجتمع کارفرما و همچنین کلیه خوابگاهها و منازل مسکونی، مهمانسراهای کارفرما و سایر محدودههای اقامتی فعلی یا آتی کارفرما واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه).
۳-۲-منازل مسکونی فعلی یا آتی کارفرما واقع در شهرک پردیس جم (استان بوشهر، شهرستان جم).
۳-۳-دفتر مرکزی کارفرما واقع در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان ظفر، نبش کوچه شهید ناصری، پلاک ۲۵۵۱، برج کیان، طبقه هفتم
۴-تاریخ دریافت اسناد و مدارک مناقصه:
· شنبه مورخ ۰۴/۰۳/۱۳۹۷ از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۶:۰۰
· یکشنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۳۹۷ از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰
۵-نحوه دریافت و محل دریافت اسناد و مدارک مناقصه:
· اسناد مناقصه به صورت حضوری و در قالب لوح فشرده تحویل نماینده متقاضیان میگردد.
· محل دریافت اسناد مناقصه، عسلویه، منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس، فاز یک مجتمعهای پتروشیمی، شرکت پلیمرآریاساسول، ساختمان اداری مرکزی، طبقه همکف، امور پیمانها، اتاق شماره ۱۱۱
۶-مبلغ فروش اسناد مناقصه به میزان ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ریال میباشد که میبایست پیش از دریافت اسناد به حساب شماره ۲۶۶۵۰۷۱۷۷۷ نزد بانک تجارت، شعبه آریاساسول، کد ۲۶۶۵۰، به نام شرکت پلیمرآریاساسول واریز و اصل فیش آن جهت دریافت اسناد مناقصه به دستگاه مناقصه گزار تحویل گردد.
۷-نماینده متقاضیان میبایست با در دست داشتن نامه کتبی (معرفینامه) به همراه کارت شناسایی معتبر (به همراه کپی کارت شناسایی) و اصل فیش واریزی جهت دریافت اسناد به دستگاه مناقصه گزار مراجعه نماید.
۸-تاریخ ارسال پیشنهاد قیمت و اسناد و مدارک فنی و کیفی:
· اسناد و مدارک فنی و کیفی میبایست مطابق با دستورالعمل شرایط مناقصه تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۸ تحویل گردد.
· قیمت پیشنهادی میبایست مطابق با دستورالعمل شرایط مناقصه تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۸/۰۳/۱۳۹۸ ارایه گردد.
۹-شرکت پلیمر آریاساسول در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات و همچنین ابطال و یا تجدید مناقصه مختار میباشد و هیچگونه الزامی به ارایه دلیل یا توضیح بابت رد پیشنهادات نخواهد داشت.
شماره تماس امور پیمانها: ۰۲۱۸۵۹۲۲۸۹۳ روابط عمومی شرکت پلیمرآریاساسول
آگهی دعوت به مزایدهعمومی فروش ضایعات پلیمری شرکت پلیمر آریاساسول در نظر دارد، مقدار تقریبی ۲٫۲۴۲ (دو هزار و دویست و چهل و دو) تن ضایعات پلی اتیلن سالانه (بهتدریج در طول سال تولید میشود) خود را طبق مشخصات جدول زیر از طریق مزایدهعمومی به فروش رساند، بنابراین بدینوسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی […]
آگهی فراخوان عمومی شناسائی شرکتهای توانمند در زمینه خدمات نصب، پیادهسازی، اجرا و پشتیبانی کامل نرمافزار GPS برای تمامی ناوگان حمل شرکت پلیمر آریاساسول شرکت پلیمر آریاساسول در نظر دارد از طریق فراخوان عمومی اقدام به شناسایی شرکتهای بازرسی توانمند در زمینه خدمات نصب، پیادهسازی، اجرا و پشتیبانی کامل نرمافزار GPS برای تمامی ناوگان حمل […]
مزایدهعمومی فروش اقلام خوابگاهی ضایعاتی شرکت پلیمر آریاساسول مزایده شماره ASPC-402/2126/S شرکت پلیمر آریاساسول در نظر دارد اقلام خوابگاهی ضایعاتی (شامل کولر اسپلیت و پنجرهای، یخچال، لباسشویی، آبگرمکن و ….) را از طریق مزایده واگذار نماید، لذا بدینوسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت میشود تا یک هفته پس از […]
دیدگاه بسته شده است.