۲۷۰۰ مناقصه – شرکت پلیمر آریاساسول- انجام خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی

مناقصه عمومی انجام خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی CR No. 1172 شرکت پلیمر آریاساسول در نظر دارد انجام خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی خود را به پیمانکار توانمند و دارای صلاحیت واگذار نماید، از کلیه شرکت‌های فعال و با سابقه مرتبط با موضوع دعوت می­گردد با توجه به شرایط زیر نسبت به دریافت […]

مناقصه عمومی انجام خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی

CR No. 1172

شرکت پلیمر آریاساسول در نظر دارد انجام خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی خود را به پیمانکار توانمند و دارای صلاحیت واگذار نماید، از کلیه شرکت‌های فعال و با سابقه مرتبط با موضوع دعوت می­گردد با توجه به شرایط زیر نسبت به دریافت اسناد و مدارک مناقصه اقدام نمایند:

۱-موضوع مناقصه: خدمات عمومی و تامین نیروی انسانی

۲-نوع مناقصه: عمومی یک مرحله­ای توأم با حق ارزیابی کیفی

۳-محل اجراي كار:

۳-۱-مجتمع کارفرما و همچنین کلیه خوابگاه‌ها و منازل مسکونی، مهمان­سراهای کارفرما و سایر محدوده‌های اقامتی فعلی یا آتی کارفرما واقع در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه).

۳-۲-منازل مسکونی فعلی یا آتی کارفرما واقع در شهرک پردیس جم (استان بوشهر، شهرستان جم).

۳-۳-دفتر مرکزی کارفرما واقع در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از خیابان ظفر، نبش کوچه شهید ناصری، پلاک ۲۵۵۱، برج کیان، طبقه هفتم

۴-تاریخ دریافت اسناد و مدارک مناقصه:

·   شنبه مورخ ۰۴/۰۳/۱۳۹۷ از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱۶:۰۰

·   یکشنبه مورخ ۰۵/۰۳/۱۳۹۷ از ساعت ۹:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰

 

۵-نحوه دریافت و محل دریافت اسناد و مدارک مناقصه:

·   اسناد مناقصه به صورت حضوری و در قالب لوح فشرده تحویل نماینده متقاضیان می­گردد.

·   محل دریافت اسناد مناقصه، عسلویه، منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس، فاز یک مجتمع­های پتروشیمی، شرکت پلیمرآریاساسول، ساختمان اداری مرکزی، طبقه همکف، امور پیمانها، اتاق شماره ۱۱۱

 

۶-مبلغ فروش اسناد مناقصه به میزان ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ریال می­باشد که می­بایست پیش از دریافت اسناد به حساب شماره  ۲۶۶۵۰۷۱۷۷۷ نزد بانک تجارت، شعبه آریاساسول، کد ۲۶۶۵۰، به نام شرکت پلیمرآریاساسول واریز و اصل فیش آن جهت دریافت اسناد مناقصه به دستگاه مناقصه­ گزار تحویل گردد.

 

۷-نماینده متقاضیان می‌­بایست با در دست داشتن نامه کتبی (معرفی‌نامه) به همراه کارت شناسایی معتبر (به همراه کپی کارت شناسایی) و اصل فیش واریزی جهت دریافت اسناد به دستگاه مناقصه­ گزار مراجعه نماید. 

۸-تاریخ ارسال پیشنهاد قیمت و اسناد و مدارک فنی و کیفی:

·   اسناد و مدارک فنی و کیفی می­بایست مطابق با دستورالعمل شرایط مناقصه تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۱/۰۳/۱۳۹۸ تحویل گردد.

·   قیمت پیشنهادی می‌­بایست مطابق با دستورالعمل شرایط مناقصه تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۸/۰۳/۱۳۹۸ ارایه گردد.

 

۹-شرکت پلیمر آریاساسول در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات و همچنین ابطال و یا تجدید مناقصه مختار می­‌باشد و هیچگونه الزامی به ارایه دلیل یا توضیح بابت رد پیشنهادات نخواهد داشت.

 

شماره تماس امور پیمان‌ها:  ۰۲۱۸۵۹۲۲۸۹۳                      روابط عمومی شرکت پلیمرآریاساسول