۲۷۰۱ مناقصه – شهرداری سلماس- واگذاری عملیات عمرانی جدول گذاری خیابان‌ها و گذرهای شهر

آگهي تجدید مناقصه عمومي جدول‌گذاری معابر سطح شهر   نوبت اول- مرحله دوم  شهرداري سلماس به استناد مصوبه ۱۵/۳۶/ش  مورخه ۱۸/۰۱/۹۸ شوراي محترم اسلامي شهر، و در اجرای ماده ۴ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها در نظر دارد عمليات عمرانی جدول‌گذاری خیابان‌ها و گذرهای شهر را از طريق مناقصه عمومی با شرايط مشروحه ذيل به شركت‌هاي عمراني […]

آگهي تجدید مناقصه عمومي جدول‌گذاری معابر سطح شهر

 

نوبت اول- مرحله دوم 

شهرداري سلماس به استناد مصوبه ۱۵/۳۶/ش  مورخه ۱۸/۰۱/۹۸ شوراي محترم اسلامي شهر، و در اجرای ماده ۴ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها در نظر دارد عمليات عمرانی جدول‌گذاری خیابان‌ها و گذرهای شهر را از طريق مناقصه عمومی با شرايط مشروحه ذيل به شركت‌هاي عمراني واجد شرايط واگذار نمايد. لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  مراجعه فرمایید . لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مناقصه  از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد. لذا لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

نام مناقصه گزار : شهرداری سلماس

موضوع و محل مناقصه : احداث جدول‌های یکطرفه، دو طرفه، کانیو خوابیده در سطح خیابان‌ها و گذرهای شهر سلماس

رشته پیمانکار شرکت کننده در مناقصه : رشته ابنیه و راه باند دارای صلاحیت و ظرفیت کار

مبلغ برآورد اولیه پیمان: پروژه عمليات عمرانی جدول گذاری خیابان‌ها و گذرهای شهر با اعتباری بالغ بر ۹٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از اعتبارات ذیحسابی که برابر بخشنامه‌های اسناد خزانه (۲۴/۰۸/۱۴۰۰) سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت خواهد شد و چنانچه تا ۶ ماه از سوی دولت مشخص نگردد کل مبلغ پروژه از اعتبارات داخلی شهرداری پرداخت خواهد شد.

قیمت پیشنهادی : براساس فهرست بهای ابنیه سال ۹۸ ( به پیمان هیچگونه تعدیل و مابه التفاوت مصالح شامل نمی‌گردد.)

شرایط اجرای پروژه : اجراي پروژه با مصالح بوده و قيمت پيشنهادي بر اساس فهرست بهای ابنیه سال ۹۸ می‌باشد.

نوع و مبلغ تضمین شرکت درمناقصه: مبلغ ۴۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (چهارصد و هفتاد و پنج  میلیون ریال ) معادل ۵ درصد برآورد اولیه به صورت ضمانت‌نامه بانکی با اعتبار دو ماهه به نام شهرداري سلماس)

مدت اجرای قرارداد: سه ماه بعد از امضاء قرارداد.

آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد : ساعت ۱۵ ظهر روز دوشنبه مورخه ۱۳/۰۳/۹۸

آخرین مهلت قبول پیشنهادات: ساعت ۱۳ ظهر روز پنجشنبه مورخه ۲۳/۰۳/۹۸

تاریخ گشایش پیشنهادها : ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخه ۲۳/۰۳/۹۸

سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مناقصه و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد، قبول شدگان بترتیب جهت عقد قرارداد دعوت خواهند شد و هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده ۸ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد .

شهرداری به استناد بند ۵ ماده ۵ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی و کشوری مصوب ۲۷/۱۰/۱۳۳۷ مجلس و همچنین بند «و» ماده (۱۰) قانون نظام وظیفه عمومی برای کلیه متقاضیان الزامی می‌باشد

سایر شرایط:

۱-کلیه هزينه‌های تشریفات و چاپ آگهي‌هاي مناقصه به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

۲-مدت ارایه ضمانت‌نامه حسن اجرای تعهدات از تاریخ اعلام برنده شدن به مدت ۷ روز می‌باشد پس از سپری شدن مدت فوق نسبت به ضبط ضمانت‌نامه شرکت در مناقصه اقدام و با برنده دوم عقد قرارداد خواهد شد.

۳-کارفرما هیچگونه تعهدی در تامین مصالح از جمله جدول و کانیو شن و ماسه، آب و… مورد نیاز برای انجام کار را ندارد، و پیمانکار می‌بایست برای تامین مصالح راساً اقدام نماید.

۴-سایر شرایط تابع مقررات دولت جمهوری اسلامی و ضوابط معاونت برنامه ریزی استانداری در زمینه پیمانکاری می‌باشد.

۵-با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده، ارایه گواهینامه موقت مالیات بر ارزش افزوده به همراه سایر مدارک الزامی است.

۶-ارایه کپی رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی استانداری، کپی اساسنامه و مدارک ثبت شرکت (آگهی روزنامه) با آخرین تغییرات.

۷-هرگاه اطلاع حاصل شود که پیمانکاران باهم تبانی کرده‌اند، طبق ماده ۵۶ آیین‌نامه تشخیص صلاحیت با آنان رفتار خواهد شد.

۸-مدت اعتبار قیمت‌ها از تاریخ افتتاح پاکت مناقصه سه ماه می‌باشد.

۹-پیمانکار مکلف است آزمایش مکانیک خاک مصالح مورد استفاده و اختلاط و در مراحل اجراء در هر قطعه نتیجه آزمایشات لازمه مصالح را ارایه نماید.

۱۰-کلیه مراحل اجرای کار با صورتجلسه ناظر و پیمانکار انجام خواهد شد.

۱۱-کلیه مراحل اجرای کار طبق مشخصات فنی و دتایل و نقشه‌های دفتر فنی باید صورت پذیرد.

۱۲-شهرداری در کاهش یا افزایش سقف پیمان تا ۲۵ درصد مختار می‌باشد و پیمانکار حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می‌نماید.

۱۳-پیمانکار مکلف به شروع عملیات پس از انعقاد پیمان و ابلاغ به کار می‌باشد.

۱۴-پرداخت کسورات بیمه و مالیات به عهده پیمانکار می‌باشد.

۱۵-متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مناقصه تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه مورخه ۲۳/۰۳/۹۸ به واحد دفتر فنی و امور قراردادها و یا سایت www.salmas.ir  شهرداری سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن: ۷-۳۵۲۴۳۰۰۶-۰۴۴ امور دفتر فنی تماس حاصل فرمایند.

سایر اطلاعات و جزییات مربوط به قرارداد در اسناد مناقصه مندرج است. 

نصیری صدقیانی شهردار سلماس