۲۷۰۳ مناقصه – شهرداری سلماس- واگذاری بتن پلاک معابر سطح شهر

آگهي مناقصه عمومي بتن پلاک معابر سطح شهر نوبت دوم شهرداري سلماس به استناد مصوبه ۱۵/۳۶/ش مورخه ۱۸/۰۱/۹۸ شوراي محترم اسلامي شهر، و در اجرای ماده ۴ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها در نظر دارد عمليات عمرانی بتن پلاک (کف پوش بتنی) خيابان‌ها و گذرهای سطح شهر را از طريق مناقصه عمومی با شرايط مشروحه ذيل به شركت‌هاي […]

آگهي مناقصه عمومي

بتن پلاک معابر سطح شهر

نوبت دوم

شهرداري سلماس به استناد مصوبه ۱۵/۳۶/ش مورخه ۱۸/۰۱/۹۸ شوراي محترم اسلامي شهر، و در اجرای ماده ۴ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها در نظر دارد عمليات عمرانی بتن پلاک (کف پوش بتنی) خيابان‌ها و گذرهای سطح شهر را از طريق مناقصه عمومی با شرايط مشروحه ذيل به شركت‌هاي عمراني واجد شرايط واگذار نمايد. لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت (ستاد )  به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه فرمایید . لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌ گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد . لذا لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه  محقق سازند.

نام مناقصه گزار : شهرداری سلماس

موضوع و محل مناقصه : احداث بتن پلاک گذرگاه‌های سطح شهر سلماس

رشته پیمانکار شرکت کننده در مناقصه : رشته ابنیه دارای صلاحیت و ظرفیت کار

مبلغ برآورد اولیه پیمان :پروژه بتن پلاک ( کف پوش بتنی) در سطح خيابان‌ها و گذرهای سطح شهر سلماس با اعتباری بالغ بر  ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال از اعتبارات داخلی می‌باشد. چنانچه شهرداری پروژه فوق را در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب نماید اعتبارات عمرانی برابر بخش نامه‌های اسناد خزانه سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت خواهد نمود.

قیمت پیشنهادی : بر اساس فهرست بهای ابنیه سال ۹۸ ( به پیمان هیچگونه تعدیل و مابه التفاوت مصالح شامل نمی‌گردد . )

شرایط اجرای پروژه : اجراي پروژه با مصالح بوده و قيمت پيشنهادي براساس فهرست بهای ابنیه  سال ۹۸ می‌باشد.

نوع و مبلغ تضمین شرکت درمناقصه: مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (پانصد میلیون ریال ) معادل ۵ درصد برآورد اولیه به صورت ضمانت‌نامه بانکی با اعتبار دو ماهه به نام شهرداري سلماس)

مدت اجرای قرارداد :  سه ماه بعد از امضاء قرارداد.

آخرین مهلت دریافت اسناد از سامانه ستاد :  ساعت ۱۵  ظهر  روز چهارشنبه  مورخه ۰۸/۰۳/۹۸

آخرین مهلت قبول پیشنهادات:  ساعت ۱۴ ظهر روز شنبه مورخه ۱۸/۰۳/۹۸

تاریخ گشایش پیشنهادها : ساعت ۱۷  بعد از ظهر  روز شنبه مورخه ۱۸/۰۳/۹۸

سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مناقصه و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد ، قبول شدگان به ترتیب جهت عقد قرارداد دعوت خواهند شد و هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده ۸ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد .

شهرداری به استناد بند ۵ ماده ۵ آیین‌نامه مالی شهرداری ها در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی و کشوری مصوب ۲۷/۱۰/۱۳۳۷ مجلس و همچنین بند «و» ماده (۱۰) قانون نظام وظیفه عمومی برای کلیه متقاضیان الزامی می‌باشد .

سایر شرایط:

۱-کلیه هزينه‌های تشریفات و چاپ آگهي‌هاي مناقصه به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

۲-مدت ارایه ضمانت‌نامه حسن اجرای تعهدات از تاریخ اعلام برنده شدن به مدت ۷ روز می‌باشد پس از سپری شدن مدت فوق نسبت به ضبط ضمانت‌نامه شرکت درمناقصه اقدام و با برنده دوم عقد قرارداد خواهد شد.

۳-کارفرما هیچگونه تعهدی در تامین مصالح از جمله بتن پلاک، شن و ماسه ، آب و… مورد نیاز برای انجام کار را ندارد، و پیمانکار می‌بایست برای تامین مصالح راساً اقدام نماید.

۴-سایر شرایط تابع مقررات دولت جمهوری اسلامی و ضوابط معاونت برنامه ریزی استانداری در زمینه پیمانکاری می‌باشد.

۵-با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده ، ارایه گواهینامه موقت مالیات بر ارزش افزوده به همراه سایر مدارک الزامی است.

۶-ارایه کپی رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی استانداری  کپی اساسنامه و مدارک ثبت شرکت (آگهی روزنامه )با آخرین تغییرات.

۷-هرگاه اطلاع حاصل شود که پیمانکاران باهم تبانی کرده‌اند ، طبق ماده ۵۶ آیین‌نامه تشخیص صلاحیت با آنان رفتار خواهد شد.

۸-مدت اعتبار قیمت‌ها از تاریخ افتتاح پاکت مناقصه سه ماه می‌باشد.

۹-پیمانکار مکلف است آزمایش مکانیک خاک مصالح مورد استفاده و اختلاط و در مراحل اجراء در هر قطعه نتیجه آزمایشات لازمه مصالح  را ارایه نماید.

۱۰-کلیه مراحل اجرای کار با صورتجلسه ناظر و پیمانکار انجام خواهد شد.

۱۱-کلیه مراحل اجرای  کار  طبق مشخصات فنی  و دتایل و نقشه‌های دفتر فنی باید صورت پذیرد

۱۲-شهرداری در کاهش یا افزایش سقف پیمان تا ۲۵ درصد مختار می‌باشد و پیمانکار حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب می‌نماید.

۱۳-پیمانکار مکلف به شروع عملیات پس از انعقاد پیمان و ابلاغ به کار می‌باشد.

۱۴-پرداخت کسورات مالیات و بیمه بعهده پیمانکار می‌باشد.

۱۵-متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مناقصه تا ساعت ۱۴ ظهر روز شنبه مورخه ۱۸/۰۳/۹۸ به واحد دفتر فنی و امور قراردادها و یا سایتwww.salmas.ir  شهرداری سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن: ۷-۳۵۲۴۳۰۰۶-۰۴۴ امور دفتر فنی تماس حاصل فرمایند.

سایر اطلاعات و جزییات مربوط به قرارداد در اسناد مناقصه مندرج است .

                                                                                                                                                              نصیری صدقیانی -شهردار سلماس