تعویض روغن و فیلتر اتوبوس یکمیلیون تومان آب میخورد! رییس اتحادیه بنگاههای مسافربری با انتقاد از کیفیت و قیمت لوازمیدکی گفت: علیرغم رشد هزینهها و صدور مجوز افزایش تعرفهها، هنوز نرخها را افزایش ندادهایم. علی انصافی در گفتوگو با ایسنا، در رابطه با قیمتگذاری خدمات اتحادیه بنگاههای مسافربری گفت: شهرداری تهران برای فعالیت در سالجاری […]
تعویض روغن و فیلتر اتوبوس یکمیلیون تومان آب میخورد!
رییس اتحادیه بنگاههای مسافربری با انتقاد از کیفیت و قیمت لوازمیدکی گفت: علیرغم رشد هزینهها و صدور مجوز افزایش تعرفهها، هنوز نرخها را افزایش ندادهایم.
علی انصافی در گفتوگو با ایسنا، در رابطه با قیمتگذاری خدمات اتحادیه بنگاههای مسافربری گفت: شهرداری تهران برای فعالیت در سالجاری نرخنامه جدیدی اعلام کرده که نسبت به نرخ سال گذشته ۲۰ درصد افزایش قیمت لحاظ شده است.
رییس اتحادیه بنگاههای مسافربری ادامه داد: اتحادیه با توجه به کاهش قدرت خرید مردم و افزایش هزینه آنها، نرخنامه جدید را لحاظ نکرده و پیشبینی میشود تا میانه سالجاری فعالیت اعضا بر پایه نرخنامه سال گذشته ادامه یابد.
تعویض روغن و فیلتر یک اتوبوس حدود یکمیلیون تومان تمام میشود
وی خاطرنشان کرد: در سالجاری در ادامه رشد قیمت لاستیک و روغنموتور، قیمت این دو محصول روند صعودی به خود گرفته که شرایط نامساعدی را برای اعضای این صنف به همراه داشته است. بررسیها حکایت از آن دارد که تعویض روغن و فیلتر یک اتوبوس در حالحاضر در حدود یکمیلیون تومان تمام میشود.
انصافی بیان کرد: در راستای تناسب هزینه و درآمد اعضا و صاحبان وسایل حملونقل عمومی، دولت باید با افزایش قیمتها مقابله کند و این در حالی است که در برخی از موارد قطعاتیدکی وسایلنقلیه وجود ندارد.
رییس اتحادیه بنگاههای مسافربری با اشاره به اینکه کمبود لوازم یدکی احساس میشود، اظهار کرد: برخی از وسایلنقلیه به دلیل نبود قطعاتیدکی زمینگیر شدهاند و از سوی دیگر به دلیل وجود لوازم یدکی بیکیفیت چینی هزینههای سرسامآوری برای صاحبان خودرو ایجاد شده است.
به نظر میرسد در تمام نقاط کشور گازوئیل یورو۴ و یورو۵ توزیع نمیشود
وی همچنین از کیفیت گازوئیل توزیعی در سطح کشور انتقاد کرد و گفت: به نظر میرسد در تمام نقاط کشور گازوئیل یورو۴ و یورو۵ توزیع نمیشود زیرا بسیاری از خودروها به دلیل استفاده از گازوئیل بیکیفیت دودزا شدهاند.
انصافی تأکید کرد: قیمت اتوبوس روند صعودی به خود گرفته و در یک سال اخیر قیمت هر دستگاه اتوبوس بیش از دوبرابر شده است که در کنار افزایش هزینههای جانبی، فردی حاضر به سرمایهگذاری در این صنف نیست که دولت باید همچون گذشته به این بخش یارانه اختصاص دهد تا قیمت وسایلنقلیه کاهش یابد و چرخ تولید به حرکت در بیاید.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.