پیگیری اجرای قانون استفاده‌ حداکثری از توان تولیدی داخل در سندیکای صنعت مخابرات

پیگیری اجرای قانون استفاده‌ حداکثری از توان تولیدی داخل در سندیکای صنعت مخابرات دبیر و عضو هیأت‌مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، اعلام کرد: در راستای پیگیری اجرای قانون استفاده‌ حداکثری از توان تولیدی و خدماتی داخل، کارگروه‌های تخصصی در سندیکای صنعت مخابرات ایران تشکیل می‌شود. به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار در پیامی به اعضای سندیکای […]

پیگیری اجرای قانون استفاده‌ حداکثری از توان تولیدی داخل در سندیکای صنعت مخابرات

دبیر و عضو هیأت‌مدیره سندیکای صنعت مخابرات ایران، اعلام کرد: در راستای پیگیری اجرای قانون استفاده‌ حداکثری از توان تولیدی و خدماتی داخل، کارگروه‌های تخصصی در سندیکای صنعت مخابرات ایران تشکیل می‌شود.

به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار در پیامی به اعضای سندیکای صنعت مخابرات، تأکید کرده است: قانون جدید استفاده‌ حداکثری از توانمندی‌های تولیدی و خدماتی کشور به تصویب مجلس رسیده و با تغییرات اندک توسط شورای‌نگهبان تأیید شده است و به‌زودی به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

در راستای این قانون، شرکت‌های تولیدی و خدمات فنی مهندسی عضو و در کنار آنها سندیکا رسالت‌هایی دارند که در صورت انجام آن، با قاطعیت و اطمینان بیشتر می‌توان کارفرمایان و مشتریان بزرگ را مجاب به رعایت این قانون نمود.

لذا خواهشمندیم با مطالعه دقیق آن سازوکار لازم را در مجموعه تحت‌مدیریت خود برنامه‌ریزی بفرمایید.

سندیکا هم از زوایای مختلف موارد را پیگیری و کارگروه‌های تخصصی لازم را با مشارکت اعضای محترم تشکیل خواهد داد.