آگهی مناقصه عمومی شماره ۸۱۲/۹۸ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور نظافت و خدمات جنبی بیمارستان سینا به شماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۳ با حجم کار ۳۱۰۰۰ مترمربع را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرکتهای دارای تایید صلاحیت از سازمان کار و امور اجتماعی واگذار […]
آگهی مناقصه عمومی
شماره ۸۱۲/۹۸
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان همدان در نظر دارد مناقصه عمومی واگذاری امور نظافت و خدمات جنبی بیمارستان سینا به شماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۳ با حجم کار ۳۱۰۰۰ مترمربع را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شرکتهای دارای تایید صلاحیت از سازمان کار و امور اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.
مهلت زمان دریافت اسناد مناقصه از سایت: از ۰۹/۰۳/۹۸ لغایت ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۸/۰۳/۹۸
مهلت زمانی اعاده پیشنهاد: از ۱۹/۰۳/۹۸ لغایت ساعت ۱۴ روز سهشنبه مورخ ۲۸/۰۳/۹۸
زمان بازگشایی پاکتها در سامانه: چهارشنبه مورخ ۲۹/۰۳/۹۸ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه
-تضمین شرکت در مناقصه: یک فقره ضمانتنامه بانکی به مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقا به نام موضوع مناقصه) یا ضمانت نامههای صادر شده از موسسات اعتباری غیربانکی دارای مجوز از بانک مرکزی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی.
تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت «الف» سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بارگذاری و اصل آن را طبق زمان اعاده پیشنهاد به آدرس: همدان، بلوار آیت اله کاشانی، ساختمان شماره ۳ ستاد دانشگاه علوم پزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید.
– شرکتکنندگان در مناقصه باید جهت دریافت هر یک از اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک ملی ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.
-کد اقتصادی، شناسه ملی و کد پستی دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب ذیل میباشد:
۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱- ۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸- ۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱
-هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه میباشد.
-برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت میباشد و کلیه مراحل فرآیند مناقصه شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، پرداخت تضمین شرکت در مناقصه، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصهگران محترم از این طریق امکان پذیر میباشد.
واحد مناقصات و مزایدات
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.