ورود تبلیغات به واتساپ!

ورود تبلیغات به واتساپ! فیس‌بوک تأیید کرد که از سال آینده تبلیغات به پلتفرم اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ اضافه خواهد شد. به گزارش ایسنا، واتساپ که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، تا سال آینده میزبان تبلیغات در این پلتفرم خواهد بود و در ازای اجازه دادن به شرکت‌های مختلف […]

ورود تبلیغات به واتساپ!

فیس‌بوک تأیید کرد که از سال آینده تبلیغات به پلتفرم اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ اضافه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، واتساپ که یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان به شمار می‌رود، تا سال آینده میزبان تبلیغات در این پلتفرم خواهد بود و در ازای اجازه دادن به شرکت‌های مختلف برای نمایش تبلیغات مختلف پول دریافت کرده و بدین ترتیب موفق خواهد شد از این طریق کسب درآمد کند.

حالا در تازه‌‌ترین اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب‌سایت تک‌رادار، فیس‌بوک به عنوان توسعه‌دهنده و شرکت مادر واتساپ، اعلام کرده است که کاربران واتساپ از سال ۲۰۲۰ میلادی به بعد، شاهد نمایش تبلیغات در درگاه این پیام‌رسان خواهند بود.

به نظر می‌رسد که واتساپ با این اقدام قادر خواهد بود درآمد بالایی را برای خود به دست بیاورد و در زمینه ارتقای سطح کیفی این پیام‌رسان از آن استفاده کند.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتساپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است. طبق تازه‌‌ترین آمار منتشر شده، پیام‌رسان واتساپ هم‌اکنون میزبان حدود یکمیلیارد و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

این اپلیکیشن از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفت‌های برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است. این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل‌استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربرد‌ترین پیام‌رسان جهان را گرفت. واتساپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آنها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.