آغاز بازبینی ساختاری پژوهشگاه ICT از طریق ادغام دفاتر ستادی

آغاز بازبینی ساختاری پژوهشگاه ICT از طریق ادغام دفاتر ستادی رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلفیق و ادغام دفاتر ستادی این پژوهشگاه در راستای اجرای حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و آغاز بازبینی ساختاری پژوهشگاه از این طریق خبر داد. وحید یزدانیان در گفت‌وگو با سیتنا، اظهار داشت: در راستای اجرای حکم […]

آغاز بازبینی ساختاری پژوهشگاه ICT از طریق ادغام دفاتر ستادی

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از تلفیق و ادغام دفاتر ستادی این پژوهشگاه در راستای اجرای حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و آغاز بازبینی ساختاری پژوهشگاه از این طریق خبر داد.

وحید یزدانیان در گفت‌وگو با سیتنا، اظهار داشت: در راستای اجرای حکم وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بنده درخصوص روان‌سازی فعالیت‌ها و تأکید بر اندازه‌سازی ابعاد پژوهشگاه، بازبینی ساختاری پژوهشگاه از طریق ادغام دفاتر ستادی انجام شد.

وی ادامه داد: در همین راستا، تلفیق و ادغام اداره کل امور اداری با اداره کل پشتیبانی صورت گرفت و بر این باوریم که این امر باعث روان‌سازی امور در حوزه‌های اداری و پشتیبانی می‌شود.

یزدانیان خاطرنشان کرد: از سمت دیگر، دفتر طرح و برنامه در دفتر امور پژوهشی ادغام شد و امیدواریم در امور برنامه و بودجه و همین طور امور مرتبط با کنترل پروژه، بتوانیم همزمان شاهد روان‌سازی امور باشیم.

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، تأکید کرد: فرآیند روان‌سازی کار‌ها در پژوهشگاه با همین سرعت ادامه می‌یابد.