بانک‌شهر موفق در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک

بانک‌شهر موفق در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک‌شهر با اشاره به خدمات الکترونیک این بانک به مشتریان گفت: بانک‌شهر با هدف تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را همواره در دستور کار دارد و تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده […]

بانک‌شهر موفق در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک‌شهر با اشاره به خدمات الکترونیک این بانک به مشتریان گفت: بانک‌شهر با هدف تسهیل در ارائه خدمات بانکی به مشتریان، توسعه خدمات بانکداری الکترونیک را همواره در دستور کار دارد و تاکنون در این زمینه موفق عمل کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌شهر، رحیم طاهری با اشاره به هوشمندسازی خدمات در بانک‌شهر، اظهار کرد: پیش از این در سیستم بانکی، بالا بودن تعداد شعب از جمله مزیت‌ها و نشانه‌های عملکرد خوب یک بانک بود اما به مرور زمان و با تغییر استاندارد‌ها و رویکردها، بانکداری الکترونیک گسترش یافت و در حال‌حاضر بانک‌ها به دنبال کاهش شعب فیزیکی هستند. طاهری افزود: یکی از مهم‌ترین نماد‌ها برای حرکت بانک‌شهر به سمت بانکداری الکترونیک، تأسیس و گسترش پیشخوان‌های شهرنت ‌به عنوان شعبه‌ای کوچک برای ارائه خدمات به صورت الکترونیکی است. معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک‌شهر گفت: در بانکداری سنتی ارائه خدمات به گونه‌ای است که مشتری را مجبور به دریافت نوعی خاص از خدمات می‌کند در حالی که با بانکداری الکترونیک می‌توان دایره انتخاب مشتری را گسترش داد.