۲۷۰۸ مناقصه – دفتر مجری طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران- طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تامین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم اعلام حریق آدرس پذیر پروژه باغ موزه

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تامین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم اعلام حریق آدرس پذیر بلوک‌های E,F,G,H,I,J پروژه باغ موزه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مناقصه شماره ۰۳-۱۲-۹۸ دفتر مجری طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی دو مرحله‌ای طراحی جزییات اجرایی، تهیه و […]

آگهی مناقصه عمومی دو مرحله‌ای

طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تامین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم

اعلام حریق آدرس پذیر بلوک‌های E,F,G,H,I,J پروژه باغ موزه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

مناقصه شماره ۰۳-۱۲-۹۸

دفتر مجری طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد مناقصه عمومی دو مرحله‌ای طراحی جزییات اجرایی، تهیه و تامین مصالح و تجهیزات و اجرای سیستم اعلام حریق آدرس پذیر بلوک‌های E,F,G,H,I,J پروژه باغ موزه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله‌ای (درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه اعم از دریافت شرایط مناقصه، ارایه مدارک و پیشنهاد قیمت و همچنین رمزگشایی قیمت‌های پیشنهادی از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

شماره تماس سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) جهت انجام مراحل عضویت در سامانه و پاسخگویی به سوالات سامانه: (مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱)

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۵٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که باید به صورت چک تضمین شده بانکی به نام دفتر مجری طرح‌های ساختمانی بانک مرکزی ج.ا.ا و یا ضمانت‌نامه بدون قید و شرط بانکی (با مدت اعتبار حداقل سه ماه از تاریخ بازه زمانی تعیین شده برای تحویل اسناد به مناقصه گزار و قابل تمدید برای سه ماه دیگر) ارایه گردد.

آخرین مهلت دریافت شرایط مناقصه از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد): حداکثر تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۰۳/۱۳۹۸

نحوه دریافت اسناد مناقصه:

نماینده مناقصه‌گر با در دست داشتن مدارک ذیل از تاریخ ۱۲/۰۳/۱۳۹۸ لغایت ۲۶/۰۳/۱۳۹۸ و از ساعت ۸:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ جهت دریافت اسناد مناقصه به نشانی: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، خیابان فرهنگ حسینی، پلاک ۱۶، مهندسین مشاور سینام، شماره تلفن: ۸۸۹۴۷۲۷۹ و ۸۸۹۴۶۸۶۲ مراجعه نماید:

الف)فیش واریز مبلغ چهار میلیون ریال بابت بهای اسناد مناقصه به حساب جاری ۳۴۹۰۵۰۱۵۳ نزد بانک تجارت شعبه خلیج فارس به نام مهندسین مشاور سینام (تاکید می‌گردد که به هیچ عنوان وجه نقد تحویل گرفته نخواهد شد.)

ب) معرفی‌نامه معتبر با مهر و امضای مجاز شرکت.

شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات اسناد مناقصه: ۸۸۹۴۷۲۷۹ و ۸۸۹۴۶۸۶۲