ساخت پالایشگاه، گام بعدی برندسازی جایگاه‌های سوخت

ساخت پالایشگاه، گام بعدی برندسازی جایگاه‌های سوخت مظلومی گفت: در آینده شرکت‌های صاحب برند در جایگاه‌ها می‌توانند علاوه بر ساخت پالایشگاه در امر واردات بنزین نیز مشارکت داشته باشند. محمدرضا مظلومی، مدیر بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با ایلنا درباره این‌که آیا در برنامه برندسازی جایگاه‌ها بخش خصوصی امکان واردات بنزین و فراورده […]

ساخت پالایشگاه، گام بعدی برندسازی جایگاه‌های سوخت

مظلومی گفت: در آینده شرکت‌های صاحب برند در جایگاه‌ها می‌توانند علاوه بر ساخت پالایشگاه در امر واردات بنزین نیز مشارکت داشته باشند.

محمدرضا مظلومی، مدیر بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در گفت‌وگو با ایلنا درباره این‌که آیا در برنامه برندسازی جایگاه‌ها بخش خصوصی امکان واردات بنزین و فراورده را خواهد داشت، یا خیر، گفت: در حال حاضر فعلاً شرکت‌ها در زمینه توزیع فعالیت خواهند داشت، اما در مرحله بعد یک گام جلوتر رفته و امکان تأمین فرآورده را نیز بستگی به توان و تمایل انجام کار خواهند داشت.

وی افزود: در مراحل بعدی برندسازی صاحبان برند می‌توانند مستقیما پالایشگاه احداث کرده و یا با پالایشگاه خاصی قرارداد ببندند تا فرآورده و بنزین را مطابق کیفیت مورد نظر خود تحویل بگیرند.

 مظلومی خاطرنشان کرد: در فازهای بعدی که شرایط برندینگ از حالت کنونی خارج شود و بتواند به سطوح بالاتر ارایه خدمات تسری یابد، بخش خصوصی می‌تواند در امر واردات نیز ورود پیدا کند.

 

وی تأکید کرد: هدف ما این است که شرکت‌های صاحب برند که در این مرحله توزیع کننده‌اند در مرحله بعد تأمین‌کننده نیز باشند و زنجیره ما از تأمین و ذخیره و حمل بالاتر رفته و بخش خصوصی از نظر وظایف به ما نزدیکتر شود.