نصب و راه‌اندازی ۱۰ دستگاه شیر فشارشکن در شهر پرند

نصب و راه‌اندازی ۱۰ دستگاه شیر فشارشکن در شهر پرند با هدف هوشمند‌سازی شبکه و کاهش شکستگی و حوادث خطوط و شبکه‌های آبرسانی، ۱۰ دستگاه شیر فشارشکن در شهر پرند راه‌اندازی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران، مدیر امور آبفای شهر پرند با اعلام خبر […]

نصب و راه‌اندازی ۱۰ دستگاه شیر فشارشکن در شهر پرند

با هدف هوشمند‌سازی شبکه و کاهش شکستگی و حوادث خطوط و شبکه‌های آبرسانی، ۱۰ دستگاه شیر فشارشکن در شهر پرند راه‌اندازی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران، مدیر امور آبفای شهر پرند با اعلام خبر مذکور اظهار داشت: با عنایت به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در اجرای خطوط و شبکه‌های آبرسانی این شهر تعداد ۱۴ دستگاه شیرآلات فشارشکن نیز بر روی این خطوط نصب و راه‌اندازی شده است ولی تا به‌حال به‌دلیل عدم نیاز مورد استفاده قرار نمی‌گرفت. با عنایت به تراکم جمعیت و افزایش سکونت در مناطق مختلف این شهر و ضرورت افزایش دِبی آب شرب که موجب بروز مشکلات عدیده‌ای مخصوصاً شکستگی و ایجاد حوادث در خطوط انتقال و شبکه‌های آبرسانی در این شهر می‌گردد لذا در این راستا و به منظور هوشمند‌سازی و کنترل فشار آب عملیات نصب و تعمیر و راه‌اندازی شیرهای فشارشکن در دستور کار قرار گرفته است.

محسن لشگری با اشاره به عملیات صورت گرفته در این زمینه خاطرنشان کرد: در همین ارتباط و به منظور کاهش حوادث و ارتقای کمی‌وکیفی در امر تأمین و توزیع آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم تعداد ۱۰ دستگاه از ۱۴دستگاه شیر فشارشکن موجود در سایزهای ۱۵۰، ۲۰۰ و ۳۰۰ میلی متر تعمیر و بهسازی و بازبینی شده و اوایل خرداد ماه جاری در مدار توزیع قرار گرفته است.

لشکری ادامه داد: این پروژه در فازهای ۴، ۵ و ۶ اجرا شده و با انجام این عملیات ضمن مدیریت فشار شبکه و پیشگیری قابل توجه از حوادث و شکستگی‌‌‌ها موجب پیشگیری از قطعی و افت فشار آب و توزیع یکنواخت آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم در کلیه مناطق شهر خواهیم بود.