حذف قبوض کاغذی برق مازنی‌ها

حذف قبوض کاغذی برق مازنی‌ها در راستای تکلیف دولت مبنی بر حذف قبوض کاغذی برق و ارسال صورتحساب‌ها به صورت پیامک برای مشترکین، در چند سال اخیر شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران نسبت به جمع‌آوری شماره موبایل مشترکین خود اقدام کرده است. کیوان فرح‌زاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعلام این […]

حذف قبوض کاغذی برق مازنی‌ها

در راستای تکلیف دولت مبنی بر حذف قبوض کاغذی برق و ارسال صورتحساب‌ها به صورت پیامک برای مشترکین، در چند سال اخیر شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران نسبت به جمع‌آوری شماره موبایل مشترکین خود اقدام کرده است.

کیوان فرح‌زاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعلام این خبر گفت: در دوسال گذشته از طرق مختلف شماره تلفن‌های همراه مشترکین جمع‌آوری شده و در حال‌حاضر ۹۰ درصد از مشترکین این شرکت دارای شماره تلفن همراه در سیستم جامع این شرکت هستند و بیش از یکسال است که پیامک نیز همزمان با صدور صورتحساب برای آنها ارسال شده است.

وی افزود: در حال‌حاضر مشترکینی که نیاز به درج شماره جدید و یا تغییر شمارهای قبلی خود دارند می‌توانند با ارسال پیامک کد دستوری (رمز رایانه مندرج بر روی قبض MO*) صرفاً از شماره تلفن همراه مورد نظر به شماره ۵۰۰۰۱۲۱ نسبت به درج شماره تلفن همراه خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است دریافت قبض برق علاوه بر ارسال پیامک از طریق سایت شرکت و دفاتر پیشخوان نیز امکان پذیر خواهد بود.