پایان عملیات حفاری و بهره‌برداری یک حلقه چاه درشهرک گلستان

پایان عملیات حفاری و بهره‌برداری یک حلقه چاه درشهرک گلستان با صرف هزینه‌های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی عملیات حفر، تجهیز و بهره‌برداری از یک حلقه چاه در شهر گلستان انجام شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران، مدیر امور آبفای شهرستان بهارستان با […]

پایان عملیات حفاری و بهره‌برداری یک حلقه چاه درشهرک گلستان

با صرف هزینه‌های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی عملیات حفر، تجهیز و بهره‌برداری از یک حلقه چاه در شهر گلستان انجام شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران، مدیر امور آبفای شهرستان بهارستان با اعلام خبر مذکور اظهار داشت: با عنایت به مهاجرپذیری و گسترش حوزه جمعیتی و سکونتی و ساخت و سازهای صورت گرفته و از طرف گرمی هوا و افزایش مصرف آب آشامیدنی و ضرورت تأمین و توزیع آب شرب شهروندان و مشترکین با کمیت و کیفیت مطلوب، در همین راستا عملیات حفاری و تجهیز و راه‌اندازی یک حلقه چاه در شهر گلستان در دستور کار قرار گرفته و به انجام و اتمام رسید.

سیدمحمد رضازاده ضمن تشریح پروژه مذکور خاطر نشان ساخت: عملیات چاه تازه حفر شده در خیابان بنفشه(۱) شهر گلستان با صرف هزینه‌های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی و به منظور اجرای کل پروژه اعم از تملک زمین، حفاری، تأمین برق و تجهیز و… از اواخر سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و آغاز شد و نهایتاً خرداد ماه امسال به اتمام و در مرحله بهره‌برداری و آزمایش پمپاژ قرار گرفت و نهایتاً با انجام آزمایش پمپاژ و آب‌دهی بیش از ۲۰ لیتر در ثانیه آماده بهره‌برداری می‌باشد. انتظار می‌رود حداکثر تا پایان خرداد جاری در مدار توزیع و بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر امور آبفای شهر گلستان همچنین یاد آور شد: در حال‌حاضر آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم این شهر و شهرک‌های تابعه با کمیت و کیفیت مطلوبی تأمین و توزیع می‌گردد. و امیدواریم با افزوده شدن آب استحصالی این چاه دِبی موجود افزایش یابد و با مدیریت مصرف آب شرب توسط شهروندان شاهد مشکلاتی در زمینه کمّی و کیفی آب آشامیدنی در این شهر نباشیم.