صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت ارزیابی می‌شود

صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت ارزیابی می‌شود دبیرخانه شورای هماهنگی منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت به‌منظور استفاده از توانمندی‌‌ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت را اعلام کرده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، برای […]

صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت ارزیابی می‌شود

دبیرخانه شورای هماهنگی منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت به‌منظور استفاده از توانمندی‌‌ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت را اعلام کرده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از معاونت امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، برای استفاده از توانمندی‌‌ها و حمایت حداکثری از سازندگان داخلی، ایجاد بانک اطلاعات منابع واحد، تسریع در تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز در فضای رقابتی و همچنین با توجه به درخواست‌های مکرر و گسترده شرکت‌های سازنده و فروشنده (اعم از شعبه شرکت اصلی خارجی، نماینده انحصاری، نماینده، انباردار و …) از وزارت نفت، سومین فراخوان ارزیابی صلاحیت مناقصه‌گران دستگاه مرکزی وزارت نفت اعلام شد.

در بخشی از این فراخوان آمده است: همه سازندگان و تأمین‌کنندگان داخلی باید در تارنمای ep.mop.ir حتماً سربرگ «راهنمای تأمین‌کنندگان» را ملاحظه کنند تا در فرآیند خوداظهاری تسریع شود. مستندات، مجوزها، گواهینامه‌ها و معیارهای ارزیابی صلاحیت منابع و اهمیت وزنی آنها در پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات و تارنمای دستگاه مرکزی به نشانی ep.mop.ir قرار دارد.

در این فراخوان تأکید شده است: فقط منابعی قابلیت ارزیابی خواهند داشت که حداقل یک پرسش‌نامه را تکمیل و ثبت و صدور نهایی کرده باشند. بدیهی است منابعی که فرآیند خوداظهاری را تکمیل نکرده باشند امکان ارزیابی را نخواهند داشت.