حذف قبض‌های کاغذی از ابتدای مهر

حذف قبض‌های کاغذی از ابتدای مهر با حضور خبرنگاران و مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی و مدیرکل محیط‌زیست استان اجرای طرح ملی قبض سبز، حذف قبوض کاغذی برق همزمان با هفته محیط‌زیست در استان مرکزی کلید خورد. به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از اجرای طرح ملی قبض سبز خبر داد […]

حذف قبض‌های کاغذی از ابتدای مهر

با حضور خبرنگاران و مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی و مدیرکل محیط‌زیست استان اجرای طرح ملی قبض سبز، حذف قبوض کاغذی برق همزمان با هفته محیط‌زیست در استان مرکزی کلید خورد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از اجرای طرح ملی قبض سبز خبر داد و گفت: حذف قبض‌های کاغذی از ابتدای مهرماه امسال به حفظ محیط‌زیست کمک شایانی خواهد کرد.

محمد اله‌داد اضافه کرد: ارتقا ی سطح خدمات و رفاه مشترکین، بهره‌مندی از فناوری‌های نو، توسعه دولت الکترونیک، صرفه‌جویی اقتصادی، حفظ محیط‌زیست و… از جمله اهداف رونمایی از طرح ملی قبض سبز است .

وی ادامه داد: در طول سال برای مشترکین عادی شش دوره قبض و برای مشترکین دیماندی ۱۲ دوره قبض در طول سال صادر می‌شود که حدوداً چهارمیلیون و ۵۰۰ هزار قبض برق در سال است و در سال‌های گذشته برای کاهش مصرف کاغذ سعی شده از حداقل فضای ممکن برای صدور قبض استفاده شود ولی هنوز هزینه‌های بسیاری را برای تهیه قبوض متحمل می‌شویم.

مدیرکل محیط‌زیست استان مرکزی در این نشست ضمن تبریک به مناسبت هفته محیط‌زیست گفت: اقدامات زیست‌محیطی توزیع برق استان مرکزی قابل‌تحسین است.

میرزایی افزود: فعالیت‌های زیست‌محیطی توزیع برق استان به صورت مستمر می‌باشد و الگویی شایسته برای سایر دستگاه‌هاست.