قبض برق مشترکین پرمصرف خانگی مازنی‌ها ماهانه صادر می‌شود

قبض برق مشترکین پرمصرف خانگی مازنی‌ها ماهانه صادر می‌شود صورتحساب بهای برق مشترکین پرمصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ابتدای خردادماه به صورت ماهانه صادر می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، با هدف تهیه بانک اطلاعاتی از مشترکین خانگی پرمصرف، اطلاع‌رسانی و نظارت بر نحوه اصلاح و رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی برق از سوی […]

قبض برق مشترکین پرمصرف خانگی مازنی‌ها ماهانه صادر می‌شود

صورتحساب بهای برق مشترکین پرمصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ابتدای خردادماه به صورت ماهانه صادر می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، با هدف تهیه بانک اطلاعاتی از مشترکین خانگی پرمصرف، اطلاع‌رسانی و نظارت بر نحوه اصلاح و رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی برق از سوی آنها، قرائت، صدور و توزیع صورتحساب برق مشترکین پرمصرف خانگی در ماه‌های خرداد، تیر، مرداد و شهریور به صورت ماهانه و براساس مصارف واقعی محاسبه و به صورت قطعی صادر می‌شود.

کیوان فرح‌زاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعلام این مطلب گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل قرائت مشترکین پرمصرف خانگی به صورت یک ماهه از اول خردادماه سال‌جاری از سوی شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران برابر این دستورالعمل نسبت به شناسایی مشترکین پرمصرف که در سال گذشته الگوی مصرف را رعایت نکرده‌اند، اقدام و نسبت به اطلاع‌رسانی از طریق قبض برق مصرفی تمامی مشترکین و ارسال پیامک صرفاً برای مشترکین پرمصرف اقدام کرده است.

وی افزود: همچنین با تغییر جدول زمان‌بندی قرائت و استفاده از ظرفیت شماره‌برداران موجود، نسبت به قرائت مشترکین فوق برای بار اول اقدام شد.

شایان ذکر است، در سایت شرکت نیز اطلاعات جامعی مبنی بر نحوه محاسبه برق مصرفی این دسته از مشترکین و پله‌های مصرف در اختیار بازدیدکنندگان قرارداده شده است.