آگهی فراخوان مناقصه عمومی نوبت اول-یک مرحلهای شهرداری سلماس در نظر دارد عملیات احداث پل دستجردی را از طريق مناقصه عمومی با شرايط مشروحه ذيل به شركتهاي عمراني واجد شرايط واگذار نمايد. لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است که کلیه مراحل […]
آگهی فراخوان مناقصه عمومی
نوبت اول-یک مرحلهای
شهرداری سلماس در نظر دارد عملیات احداث پل دستجردی را از طريق مناقصه عمومی با شرايط مشروحه ذيل به شركتهاي عمراني واجد شرايط واگذار نمايد. لذا جهت دریافت اسناد به سامانه تدارکات الکترو نیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه فرمایید. لازم به ذکر است که کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد . لذا لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
نام مناقصه گزار : شهرداری سلماس
موضوع و محل مناقصه : عملیات احداث پل دستجردی
رشته پیمانکار شرکت کننده در مناقصه : رشته راه و باند دارای صلاحیت و ظرفیت کار
مبلغ برآورد اولیه پیمان : ۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال عملیات احداث پل دستجردی سلماس براساس فهرست بهای سال ۱۳۹۸ از محل اعتبارات ذیحسابی به صورت اوراق خزانه حداکثر به سررسید ۲۴/۰۸/۱۴۰۰ و مابقی از اعتبارات داخلی شهرداری پرداخت خواهد شد.
قیمت پیشنهادی : قیمت براساس فهرست بهای سال ۹۸ راه و باند ( به پیمان هیچگونه تعدیل و مابه التفاوت مصالح شامل نمیگردد. )
شرایط اجرای پروژه : اجراي عملیات احداث پل دستجردی سلماس برمبنای فهرست بهای سال ۹۸ و طبق نشریه شماره ۸۳ وزارت راه.
نوع و مبلغ تضمین شرکت درمناقصه: مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (یکصد میلیون ریال) معادل ۵ درصد اعتبار تخصیص یافته به صورت ضمانتنامه بانکی با اعتبار سه ماهه و قابل تمدید به حساب ۲۱۷۱۱۴۰۱۶۴۰۰۰ سپرده شهرداری نزد بانک ملی شعبه مرکزی سلماس.
مدت اجرای قرارداد : چهار ماه بعد از امضاء قرارداد.
آخرین مهلت دریافت اسناد: ساعت ۱۳ ظهر روز شنبه مورخه ۰۱/۰۴/۹۸ .
آخرین مهلت قبول پیشنهادات: ساعت ۱۳ ظهر روز سهشنبه مورخه ۱۱/۰۴/۹۸ .
تاریخ گشایش پیشنهادها : ساعت ۱۸ بعد از ظهر روز سهشنبه مورخه ۱۱/۰۴/۹۸٫
سپرده نفرات اول تا سوم تا انجام تشریفات قانونی مناقصه و عقد قرارداد مسترد نخواهد شد، قبول شدگان به ترتیب جهت عقد قرارداد دعوت خواهند شد و هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند به استناد ماده ۸ آییننامه مالی شهرداریها سپرده آنان به نفع حساب شهرداری ضبط خواهد شد .
شهرداری به استناد بند ۵ ماده ۵ آییننامه مالی شهرداریها در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.
رعایت قانون منع مداخله کارکنان دولتی و کشوری مصوب ۲۷/۱۰/۱۳۳۷ مجلس و همچنین بند «و» ماده (۱۰) قانون نظام وظیفه عمومی برای کلیه متقاضیان الزامی میباشد .
سایر شرایط:
۱-کلیه هزينههای تشریفات و چاپ آگهيهاي مناقصه به عهده برنده مناقصه ميباشد.
۲-مدت ارایه ضمانتنامه حسن اجرای تعهدات از تاریخ اعلام برنده شدن به مدت ۷ روز میباشد پس از سپری شدن مدت فوق نسبت به ضبط ضمانتنامه شرکت درمناقصه اقدام و با برنده دوم عقد قرارداد خواهد شد.
۳-تامین کلیه مصالح مورد نیاز برای انجام کار بر عهده پیمانکار میباشد .
۴-سایر شرایط تابع مقررات دولت جمهوری اسلامی و ضوابط معاونت برنامه ریزی استانداری در زمینه پیمانکاری میباشد.
۵-با توجه به قانون مالیات بر ارزش افزوده، ارایه گواهینامه موقت مالیات بر ارزش افزوده به همراه سایر مدارک الزامی است.
۶-ارایه کپی رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی استانداری، کپی اساسنانامه و مدارک ثبت شرکت (آگهی روزنامه )با آخرین تغییرات.
۷-هرگاه اطلاع حاصل شود که پیمانکاران باهم تبانی کردهاند، طبق ماده ۵۶ آییننامه تشخیص صلاحیت با آنان رفتار خواهد شد.
۸-مدت اعتبار قیمتها از تاریخ افتتاح پاکت مناقصه سه ماه میباشد.
۹-پیمانکار مکلف است به آزمایش مکانیک خاک مصالح مورد استفاده و ارایه آن به شهرداری میباشد.
۱۰-کلیه مراحل اجرای کار با صورتجلسه ناظر و پیمانکار انجام خواهد شد.
۱۱-اجرای کار برابر طبق نشریه شماره ۸۳ وزارت راه و نقشهها و دتایلها و طبق مشخصات فنی ارایه شده از سوی معاونت عمرانی میباشد.
۱۲-شهرداری در کاهش یا افزایش سقف پیمان تا ۲۵ درصد مختار میباشد و پیمانکار حق هرگونه اعتراضی را از خود سلب مینماید.
۱۳-مسافتهای حمل مصالح مصرفی طبق جدول پیوستی خواهد بود .
۱۴-پیمانکار مکلف به شروع عملیات پس از انعقاد پیمان و ابلاغ به کار میباشد.
۱۵-پرداخت کسورات بیمه بعهده پیمانکار بوده که در زمان سررسید اسناد خزانه توسط شهرداری پرداخت خواهد شد.
۱۶-متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط مناقصه تا ساعت ۱۲ ظهر روز سهشنبه مورخه ۱۱/۰۴/۹۸ به واحد ذیحسابی و یا سایتwww.salmasli.ir شهرداری سلماس مراجعه و یا با شماره تلفن: ۰۴۴-۳۵۲۴۳۰۰۶-۷ امور ذیحسابی تماس حاصل فرمایند.
سایر اطلاعات و جزییات مربوط به قرارداد در اسناد مناقصه مندرج است.
نصیری صدقیانی- شهردار سلماس
آگهي مناقصه عمومي نوبت دوم عملیات اجرایی دیوار بتنی کمر بندی ارتش سلماس شهرداري سلماس در نظر دارد عمليات عمرانی خرید دیوار آرم دار به ارتفاع ۳ متر به همراه ستون فندانسیون و زیر قطعه و اجرای عملیات دیوار کشی تقریباً به طول ۱۱۰۰ متر را براساس مجوز شماره ۱۵/۸۶۹/ش مورخ ۱۴/۰۸/۹۹ شورای اسلامی شهر […]
آگهي مناقصه عمومي عملیات اجرایی دیوار بتنی کمر بندی ارتش سلماس( نوبت اول) شهرداري سلماس در نظر دارد عمليات عمرانی خرید دیوار آرم دار به ارتفاع ۳ متر به همراه ستون فوندانسیون و زیر قطعه حمل و اجرای عملیات دیوار کشی تقریباً به طول ۱۱۰۰ متر را بر اساس مجوز شماره ۱۵/۸۶۹/ش مورخ ۱۴/۰۸/۹۹ شورای […]
آگهی مزایدهعمومی نوبتدوم فروش ۳۳ قطعه زمین مسکونی – تجاری -مختلط شهرداری سلماس در نظر دارد ۳۳ قطعه زمین با کاربری مسکونی– تجاری- مختلط، بهصورت مجاز را بر اساس مجوز شماره ۱۵/۵۷۵/ش مورخ ۰۶/۰۵/۹۸ شورای محترم اسلامی شهر و بلامانع کمیته انطباق فرمانداری بهشماره ۵۸۰۸/۱/۱۴۳۷مورخ ۱۷/۰۵/۹۸، با رعایت آئیننامه مالی شهرداریها از طريق آگهي […]
دیدگاه بسته شده است.