شهروندان از روزه خواری در ملأعام خودداری کنند

شهروندان از روزه خواری در ملأعام خودداری کنند فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خدمات و تسهیلات پلیس پایتخت برای اصناف و شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد. به گزارش ایلنا، حسین ساجدی‌نیا در حاشیه طرح دستگیری بیش از ۱۰۰ زورگیر و سارق در پایتخت، درباره تمهیدات پلیس در ایام ماه مبارک رمضان اظهار […]

شهروندان از روزه خواری در ملأعام خودداری کنند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، خدمات و تسهیلات پلیس پایتخت برای اصناف و شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، حسین ساجدی‌نیا در حاشیه طرح دستگیری بیش از ۱۰۰ زورگیر و سارق در پایتخت، درباره تمهیدات پلیس در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: پیش از آغاز ماه مبارک رمضان چندین نشست میان پلیس پایتخت و صنوف مراکز تهیه و توزیع غذا برگزار و در آن تصمیماتی برای نحوه فعالیت این صنوف گرفته شد. طبق این تصمیمات همچون سال‌های گذشته برای مراکز تهیه و توزیع غذا برنامه‌هایی تهیه و تدوین شده و مسؤولان این گونه واحد‌ها به منظور ارایه خدمات شهروندان باید فعالیت خود را براساس آن تنظیم کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به افرادی که به هر دلیل امکان روزه‌گرفتن برایشان وجود ندارد، اظهار کرد: ممکن است افرادی مسافر بوده یا به دلایلی دیگر نتوانند روزه بگیرند که از این افراد می‌خواهم که رعایت حال روزه‌داران را کرده و در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و احترام به حقوق شهروندی از روزه‌خواری در ملأعام که جزو مصادیق نقض حقوق شهروندی و تخلف محسوب می‌شود، خودداری کنند.