انعقاد یک تفاهم‌نامه برقی در خراسان

انعقاد یک تفاهم‌نامه برقی در خراسان در راستای اجرای برنامه‌های گذر از پیک سال۹۸، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت برق منطقه‌ای خراسان و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان منعقد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان، طی مراسمی و با حضورحجت‌الاسلام‌والمسلمین وفایی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های […]

انعقاد یک تفاهم‌نامه برقی در خراسان

در راستای اجرای برنامه‌های گذر از پیک سال۹۸، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت برق منطقه‌ای خراسان و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان منعقد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان، طی مراسمی و با حضورحجت‌الاسلام‌والمسلمین وفایی، مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و ریاحی، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان تفاهم‌نامه همکاری در زمینه رعایت الگوی مصرف برق منعقد شد.

در این مراسم ریاحی ضمن تشکر از مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان برای همکاری درخصوص رعایت الگوی مصرف برق در مساجد، اظهارداشت: کشورهای غربی نگرش‌ها و فرهنگ خود را به شیوه‌های نوین به سایر جوامع انتقال می‌دهند و ما نیز برای انتقال مفاهیم و نگرش‌های مدیریت مصرف برق باید از ابزارهای نوین در این زمینه استفاده نماییم. ریاحی افزود: شرکت برق منطقه‌ای خراسان برای تهیه و تولید محتوای آموزشی در زمینه مدیریت مصرف برق اقدام نموده است. وی همچنین گفت: تفاهم‌نامه این شرکت با مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان زمینه افزایش انگیزه برای انجام یک اقدام مشترک را فراهم نموده که امید است با اجرایی شدن مفاد این تفاهم‌نامه، به موفقیت‌های بیشتری در زمینه کاهش مصرف برق دست یابیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین وفایی در این مراسم خاطرنشان ساخت: امور مساجد استان‌های خراسان آمادگی دارد تا از ظرفیت حداکثری مساجد تحت پوشش در استان‌های خراسان در جهت گذر از پیک سال ۹۸ برای فرهنگ‌سازی درخصوص مدیریت مصرف برق با شرکت برق منطقه‌ای خراسان همکاری نماید.