کارنامه مخابرات در حوزه IT در سال ۹۷ شرکت مخابرات ایران در گزارشی از دستاوردهای سال ۹۷ شرکت، خلاصهای از اقدامات حوزه فناوری اطلاعات این شرکت را ارائه کرد. به گزارش مناقصهمزایده، در این گزارش که سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات آن را ارائه کرده، آمده است: در سال گذشته سیستمهای جامع نرمافزاری ارتباط با […]
کارنامه مخابرات در حوزه IT در سال ۹۷
شرکت مخابرات ایران در گزارشی از دستاوردهای سال ۹۷ شرکت، خلاصهای از اقدامات حوزه فناوری اطلاعات این شرکت را ارائه کرد.
به گزارش مناقصهمزایده، در این گزارش که سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات آن را ارائه کرده، آمده است: در سال گذشته سیستمهای جامع نرمافزاری ارتباط با مشتریان تلفن ثابت، باندپهن XDSL/FTTH و ارائه خدمات زیرساختی و ارتباطی به شرکتها و سازمانها بهصورت یکپارچه و متمرکز در مراکز داده مخابرات ایران پیادهسازی و با برگردان اطلاعات استانها به بهرهبرداری جهت ارائه خدمات به بیش از ۳۰میلیون مشترک در سطح کشور رسید.
شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: در سال ۹۷ سیستمهای AAA کل کشور متمرکز و برگردان و در نتیجه در کلیه مناطق سیاستهای تفکیک ترافیک و مدیریت حسابداری مشترکین باندپهن یکسان شد تا مخابرات ایران بتواند کمپینهای یکپارچه را در شبکههای XDSL/FTTH ارائه نماید.
در این گزارش آمده است: از دیگر اتفاقات خوب سال ۹۷، پیادهسازی سیستم جامع و متمرکز نرمافزاری (OSS)سیستم پشتیبانی عملیات شبکه و یکپارچهسازی آن با CRM و AAA در شرکت مخابرات ایران در تمامی استانها بود که منجر به اجرای فرایندهای مختلف رفع خرابی و مدیریت ظرفیت و کیفیت شبکه تا لایههای دسترسی شد که تأثیر مستقیم در افزایش کیفیت خدمات باندپهن و در نتیجه رضایت مشترکین XDSL/FTTH دارد.
سیدمجید صدری تأکید کرد: با یکپارچه و متمرکز شدن سیستمهای CRM و OSS در مخابرات ایران، طراحی و توسعه سیستم Bit Stream انجام گرفته تا شرکتهای دارنده پروانه FCP و Servco بتوانند از زیرساختهای باندپهن مخابرات ایران بهصورت اشتراکی استفاده نموده و درآمد حاصل را با مخابرات ایران تسهیم کنند. بهرهبرداری از این سیستم منجر به جلوگیری از هدر رفت سرمایهگذاری مجدد شرکتهای دارنده پروانه در لایه دسترسی و انتقال شد و به راحتی شرکتهای مذکور میتوانند به مشترکین خود بر روی زیرساختهای خالی مخابرات ایران در کل کشور خدمات باندپهن خود را ارائه نمایند.
گزارش دستاوردهای سال ۹۷ شرکت مخابرات تأکید میکند: ایجاد زیرساخت اگریگیتوری محتوای صوتی و داده در مخابرات ایران، از دیگر دستاوردهای مهم سال قبل بوده که میتوان با مشارکت بازیگران محتوا در توسعه بازار محتوای صوتی و دیجیتالی کشور سهم بهسزایی را نصیب مخابرات ایران نمود.
در این گزارش آمده است: سال گذشته و در راستای عمل به اهداف بهرهمندی از توان داخلی به لطف خدا توانستیم سیستم صورتحساب (Billing) کلیه استانها را با راهکار ایرانی و بومی به صورت متمرکز یکپارچه نموده و داشبورد گزارشگیری نیز جهت مدیریت متمرکز قبوض مشترکین ایجاد شد تا در آینده نزدیک مشترکین مخابرات ایران در هر نقطه از کشور بتوانند خدمات مرتبط به قبض را از هر منطقهای دریافت کنند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.