مأموریت‌های پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد تشریح شد

مأموریت‌های پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد تشریح شد مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد خواستار ترسیم افق آینده و تبیین سیاست‌های شرکت مبتنی بر چشم‌انداز، مأموریت‌ها و استراتژی‌‌ها شد. به گزارش مناقصه‌مزایده روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، سیدمجید منبتی در جلسه عمومی با مسؤولین و کارکنان این شرکت افزود: کارکنان پالایشگاه با انسجام، پشتکار، همدلی […]

مأموریت‌های پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد تشریح شد

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد خواستار ترسیم افق آینده و تبیین سیاست‌های شرکت مبتنی بر چشم‌انداز، مأموریت‌ها و استراتژی‌‌ها شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، سیدمجید منبتی در جلسه عمومی با مسؤولین و کارکنان این شرکت افزود: کارکنان پالایشگاه با انسجام، پشتکار، همدلی و تلاش شبانه‌روزی در همه ابعاد فعالیت‌ها را به سرانجام رسانده و توفیقات کسب شده حاصل کارگروهی می‌باشد.

وی با اشاره به سوابق گذشته پالایشگاه و استفاده از ظرفیت‌های موجود در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان تصریح کرد: باید براساس تجربیات گذشته در راستای تحقق اهداف، پتانسیل‌ها، پرورش استعدادهای نیروهای انسانی شاغل در واحدهای پالایشگاه گام‌برداریم زیرا همگرایی برای ما یک اصل است.

منبتی در ادامه با بیان اینکه تغییرات مدیریتی در پالایشگاه براساس ارتقای مدیران صورت گرفته است بیان داشت: از مدیران میخواهم با شناخت وضعیت موجود، ظرفیت‌های منابع انسانی را شناسایی نموده و ضمن تعامل با واحدهای پیرامون خود با بهبود چرخه علمی سازمان در راستای تحقق اهداف و سربلندی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد گام‌ بردارند.

این مقام مسؤول تأکید کرد: لازم است الگو‌سازی نماییم و با جهادی علمی در بحث سازندگی ورود پیدا کنیم و آینده را باید پژوهش کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد خاطر نشان کرد: باید در راستای دستیابی به اهداف پیش‌رو از فناوری و تکنولوژی روز استفاده نماییم و با هم‌افزایی و انسجام بیشتر وظایفی را که برعهده ما گذاشته شده است را بهره‌ورتر انجام دهیم.