حساب‌های پرونده فساد نفتی مسدود شدند

حساب‌های پرونده فساد نفتی مسدود شدند دادستان تهران توضیحاتی در مورد بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت‌های تابع وزارت نفت ارایه داد. به گزارش ایسنا، علی‌القاصی مهر درخصوص بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت‌های تابع وزارت نفت گفت: فعلاً در دادسرای جرایم پولی و بانکی در حال رسیدگی است و تحقیقات در حال انجام است. […]

حساب‌های پرونده فساد نفتی مسدود شدند

دادستان تهران توضیحاتی در مورد بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت‌های تابع وزارت نفت ارایه داد.

به گزارش ایسنا، علی‌القاصی مهر درخصوص بازداشت مدیر مالی یکی از شرکت‌های تابع وزارت نفت گفت: فعلاً در دادسرای جرایم پولی و بانکی در حال رسیدگی است و تحقیقات در حال انجام است.

به گفته دادستان تهران اقدامات خوب احتیاطی صورت گرفته و حساب‌های وجوهی که مدنظر بوده مسدود شده و مرتکبین نیز دستگیر شدند.

براساس این خبر با بررسی صورت‌های مالی یکی از شرکت‌های فرعی لایه۲ پیمانکاری وزارت نفت از سوی مجمع عمومی عادی سالانه آن شرکت، مشخص شد مبالغ قابل توجه ارزی بالغ بر یک سال به صورت راکد در حساب یکی از صرافی‌های طرف حساب باقی مانده که با اعلام موضوع از ناحیه شرکت پیمانکار اصلی و طرح در مرجع قضایی و اقدام به‌موقع آقای تورک، معاون محترم دادستانی عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای مبارزه با جرایم پولی و بانکی به واسطه صدور دستورات لازم و تلاش سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، اقدامات مترتبه قضایی به‌منظور ممانعت از سوء‌استفاده‌های احتمالی صورت گرفت.