آخرین وضعیت مسیر دانشجویان واحد علوم تحقیقات سرپرست واحد علوم و تحقیقات گفت: مکانیزمی که توسط پیمانکار برای ایمنسازی مسیر تردد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات طراحی شده، از نظر ایمنی دارای بالاترین استانداردهاست و از متوسط ایمنی کشور بالاتر است. به گزارش ایسنا، رضا مسعودی، سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با […]
آخرین وضعیت مسیر دانشجویان واحد علوم تحقیقات
سرپرست واحد علوم و تحقیقات گفت: مکانیزمی که توسط پیمانکار برای ایمنسازی مسیر تردد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات طراحی شده، از نظر ایمنی دارای بالاترین استانداردهاست و از متوسط ایمنی کشور بالاتر است.
به گزارش ایسنا، رضا مسعودی، سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه بعد از حادثه واژگونی اتوبوس، با پیمانکار خلع قرارداد شد، گفت: بلافاصله بعد از حادثه با یکی از بهترین شرکتهای اتوبوسرانی درونشهری قرارداد بستیم و تمام اتوبوسهای قدیمی تعویض شدند.
وی با بیان اینکه روزانه ۵۰۰ سرویس رفت و برگشت توسط ۵۰ اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات انجام میشود، افزود: اخیراً در برخی از مسیرها که در گذشته سرویس حملونقل عمومی و امکان استفاده از اتوبوس نبوده، از خودروهای ون استفاده کردیم که حداقل دانشجویان در ایام امتحانات آسایش بیشتری داشته باشند.
مسعودی با تأکید بر اینکه به منظور نصب گاردریل و ایمنیسازی مسیر تردد در واحد علوم و تحقیقات با یکی از پیمانکاران مطرح ساختمانی کشور وارد مذاکره شدیم، اظهار داشت: از ابتدای تعامل و مذاکره تأکید مان ارائه بهترین کیفیت و تأیید نظر پلیس راهنمایی و رانندگی بود. با توجه به اینکه طول مسیر بر حسب شرایط، نیاز به گاردریلهای مختلفی از جمله سه موج، یک موج، نیوجرسی و قرقرهدار دارد، بنابراین نیاز به مطالعات میدانی جامع شدیداً احساس میشد.
سرپرست واحد علوم و تحقیقات ادامه داد: پس از آنکه طرح اولیه از سوی پیمانکار مشخص شد، با پلیس راهنمایی و رانندگی چندین جلسه به منظور تأیید طرح برگزار کردیم و در نهایت طرح اجرایی هفته گذشته ارائه شد و به دنبال بستن قرارداد با پیمانکار مرتبط هستیم. مکانیزمی که توسط پیمانکار برای ایمنسازی مسیر تردد دانشجویان واحد علوم و تحقیقات طراحی شده از نظر ایمنی دارای بالاترین استانداردهاست و از متوسط ایمنی کشور بالاتر است.
وی افزود: همچنین دفتر فنی دانشگاه مسیرهایی که بهطور قطع و یقین نیاز به گاردریل دارد و به فرآیند دیگری نیاز ندارد، شناسایی کرده و حدود هزار متر گاردریل توسط پیمانکار نصب شده و همین مقدار نیز در حال خریداری و نصب است.
سرپرست واحد علوم و تحقیقات خاطرنشان کرد: جاده واحد علوم و تحقیقات ۲۵ سال گذشته کشیده و ارتباطی به دوران مدیریت سه ماهه اینجانب ندارد. از ابتدا نیز این جاده مجهز به گاردریل نبوده است.
مسعودی در ادامه با تأکید بر اینکه تلهکابین اساساً مشکل حملونقل واحد علوم و تحقیقات را حل نمیکند، گفت: چرا که در ساعت پیک رفتوآمد در واحد علوم و تحقیقات ۴۶۰۰ نفر باید جابهجا شوند، در حالی که ظرفیت تلهکابین حدود دوهزار نفر است. علاوه بر اینکه تلهکابین مسیر مستقیم را طی میکند و ساختمانهایی در مسیر داریم که تلهکابین پوشش نمیدهد.
وی در پایان اظهار داشت: همچنین هزینه نگهداری و استفاده از تلهکابین از نظر اقتصادی هیچ گونه توجیهی ندارد. این موضوع نیز در گزارش کمیسیون مجلس نیز ذکر شده که تلهکابین مناسب حملونقل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات نیست.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.