در بانکداری باز رقابت بر سر تجربه مشتری است

مدیرعامل بانک ایران‌زمین در بانکداری باز رقابت بر سر تجربه مشتری است مدیرعامل بانک ایران‌زمین با تشریح رویکرد این بانک در اجرای بانکداری باز اظهار داشت: در بانکداری باز امکان رقابت بین بانک‌های کوچک با بانک‌های بزرگ فراهم می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران‌زمین، عبدالمجیدپورسعید، مدیرعامل این بانک با بیان اینکه […]

مدیرعامل بانک ایران‌زمین

در بانکداری باز رقابت بر سر تجربه مشتری است

مدیرعامل بانک ایران‌زمین با تشریح رویکرد این بانک در اجرای بانکداری باز اظهار داشت: در بانکداری باز امکان رقابت بین بانک‌های کوچک با بانک‌های بزرگ فراهم می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک ایران‌زمین، عبدالمجیدپورسعید، مدیرعامل این بانک با بیان اینکه بانکداری باز راه‌ را برای محصولات و خدمات نوآورانه در صنعت بانکداری باز می‌کند، گفت: بانک‌ها باید خود را برای فضای رقابتی جدید که از مدت‌ها قبل آغاز شده آماده کنند. در فضای جدید کسب‌وکار‌ها با زیرساخت‌های آماده شده توسط بانک‌ها خدمات نوینی را به مشتریان ارائه می‌کنند، که امکان آن پیش از این فراهم نبود. مدیرعامل بانک ایران‌زمین با اشاره به این نکته که در بانکداری باز اطلاعات بین بانک‌ها و مؤسسات مالی به اشتراک گذاشته می‌شود، افزود: در شیوه‌ جدید از بانکداری تمرکز بر ارائه هرچه بهتر خدمت بر مبنای درخواست مشتری است.