۲۷۲۶ مناقصه – شهرداری زاهدان- اجاره ۴۵ دستگاه خودروی سواری جهت ایاب و ذهاب کارکنان اداری شهرداری زاهدان
آگهی مناقصه عمومي نوبت اول – یک مرحلهای شهرداری زاهدان (کارفرما) در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مناقصه عمومی یک مرحلهای «اجاره ۴۵ دستگاه خودروی سواری جهت ایاب و ذهاب کارکنان اداری شهرداری زاهدان» واقع در شهر زاهدان، را به شرکتهای دارای مجوز از اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی […]
آگهی مناقصه عمومي
نوبت اول – یک مرحلهای
شهرداری زاهدان (کارفرما) در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مناقصه عمومی یک مرحلهای «اجاره ۴۵ دستگاه خودروی سواری جهت ایاب و ذهاب کارکنان اداری شهرداری زاهدان» واقع در شهر زاهدان، را به شرکتهای دارای مجوز از اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازد.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۰۵/۰۴/۱۳۹۸ میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز چهارشنبه مورخ ۰۵/۰۴/۱۳۹۸ تا روز چهارشنبه مورخ ۱۲/۰۴/۱۳۹۸ به متقاضیان ارایه می گردد. ضمناً به منظور دریافت اسناد مناقصه مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ ریال از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به حساب شماره ۱۰۰۷۸۹۷۲۴۶۵۴ بانك شهر به نام درآمد شهرداري زاهدان واریز گردد.
· نام و نشانی مناقصه گزار: مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان
· مدت انجام خدمات یکسال شمسی میباشد.
· مبلغ برآورد : ۱۰٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال میباشد.
· مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مبلغ ۵۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰(پانصد و بیست میلیون) ريال مي باشد كه بايد به صورت واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره ۷۰۰۸۱۷۴۶۷۸۱۷ نزد بانک شهر شعبه زاهدان و یا به صورت ضمانتنامه معتبر بانكي مطابق بند (الف) آیین نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت وزیران به نفع كارفرما باشد. تاريخ اخذ ضمانتنامه معتبر بانكي از تاريخ آخرين مهلت فروش اسناد تا تاريخ تسليم پيشنهادات در نظرگرفته شود. مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.
· جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و پاسخگویی به سوالات و ابهامات توسط مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری زاهدان به نشانی: زاهدان، خیابان امیرالمومنین (ع)، مجتمع طبقاتی سعدی، بلوک اول، طبقه سوم، تلفن: ۳۳۲۱۳۱۸۰- ۰۵۴ انجام میگیرد.
· زمان و مكان تحویل اسناد تکمیل و لاك و مهر شده: محل تسلیم پیشنهادهای تکمیل و لاک و مهر شده، علاوه بر اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم به ذکر است پيشنهادهای تکمیل و لاك و مهر شده شامل پاکت لفاف، پاکت (الف، ب، و ج) تا ساعت ۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۲/۰۴/ ۱۳۹۸ به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خيابان آزادي به شماره کد پستی ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ ، تلفن: ۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴ تحويل گردد.
· زمان و مكان بازگشایی پاکات: پاکات ارسالی روز شنبه مورخ ۲۲/۰۴/۱۳۹۸ راس ساعت ۱۱:۰۰ دركميسيون مناقصه (سالن کنفرانس شهرداری واقع در خیابان آزادی ) باز و خوانده ميشود. حضور يك نفر نماينده از طرف هريك از پيشنهاددهندگان درجلسه افتتاح و قرائت پيشنهادهاي مالي آزاد است.
· اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ و ۸۵۱۹۳۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷
هزینه درج آگهی مناقصه بر عهده برنده/ برندگان مناقصه میباشد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0