برنامه ویژه توئیتر برای مقامات دولتی معرفی شد

برنامه ویژه توئیتر برای مقامات دولتی معرفی شد پس از حواشی متعدد توئیتر و مشکلات پیش آمده برای این شرکت از سوی مقام‌های سرشناس دولتی مثل دونالدترامپ، این شرکت تصمیم گرفته تغییراتی ساختاری را برای مقامات دولتی ایجاد کند. به گزارش انتخاب، توئیتر تصمیم گرفته برای پایان دادن به مشکلات نه تنها برای رئیس‌جمهور ایالات […]

برنامه ویژه توئیتر برای مقامات دولتی معرفی شد

پس از حواشی متعدد توئیتر و مشکلات پیش آمده برای این شرکت از سوی مقام‌های سرشناس دولتی مثل دونالدترامپ، این شرکت تصمیم گرفته تغییراتی ساختاری را برای مقامات دولتی ایجاد کند.

به گزارش انتخاب، توئیتر تصمیم گرفته برای پایان دادن به مشکلات نه تنها برای رئیس‌جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ، بلکه برای هر فرد سیاستمداری که برخی پیش شرط‌های لازم را داشته باشد، شرایطی خاص ایجاد کند.

براساس این برنامه جدید از امروز، توئیتر یک سیاست جدید در حساب‌های مقامات دولتی را که مطابق با معیارهای زیر است، فراهم می‌کند:

– فرد صاحب حساب کاربری، مقام رسمی دولتی باشد، نماینده یک مقام دولتی باشد، برای اداره دولتی کار کند یا برای یک موقعیت دولتی در نظر گرفته شود.

– بیش از یکصد هزار نفر دنبال‌کننده داشته باشد.

هدف اصلی این سیاست جدید این است که یک اطلاعیه جدید در مورد توئیت‌های خاص از این حساب‌ها را فعال کند. در این اطلاعیه، توئیت‌ها از دید عمومی پنهان می‌شوند، مگر اینکه کاربر داوطلبانه تصمیم بگیرد این توئیت‌ها را با سلب مسؤولیت توئیت‌گذار مشاهده کند. موارد سلب مسؤولیت به شرح زیر است:

_چندین عامل درخصوص توئیت‌های خاص مد نظر قرار می‌گیرد، به عنوان مثال، اگر توئیت به منافع عمومی مرتبط است و اشاره به یک خشونت مانند آغاز جنگ خواهد داشته باشد، می‌تواند برای پاسخ رسمی مقامات محفوظ بماند

_برخی مکالمات بین رده‌های مهم سیاسی و بحث‌های اساسی که احتمال دارد نیاز به واکنش مردمی یا در جریان قرار گرفتن دیگران را داشته باشند

اما به‌طور کلی اگر اطلاعیه‌ای در توئیتر قرارداده شود که توئیت‌ها ناقض قوانین هستند، توئیتر به سرعت توئیت‌های مذکور را شناسایی و حذف می‌کند. این موضوع در مرحله بعدی باعث می‌شود که توئیتر بتواند حساب‌های مورد نیاز را برای مواردی که قوانین توئیت را نقض کرده‌اند، شناسایی کند و به مرور به آنان تذکراتی جدی‌تر دهد.

برای مثال دونالدترامپ از چهره‌های سیاسی است که اغلب از کلمات خطرناکی که به‌طور تلویحی معنای بدی دارند استفاده می‌کند، برای مثال از کلماتی مثل «تهدید هسته‌ای» استفاده می‌کند که برای بسیاری از افراد یادآور جنگ فیزیکی است.