EA متهم به سرقت اطلاعات گیمر‌ها شد !

EA متهم به سرقت اطلاعات گیمر‌ها شد ! بررسی‌های مؤسسه امنیتی چک پوینت نشان می‌دهد برخی بازی‌های ویدئویی تولیدی شرکت آمریکایی EA Games به علت آسیب‌پذیری در برابر سرقت هویت و سرقت شناسه کاربری مقاوم نیستند. بررسی‌های مذکور که با همکاری شرکت امنیتی دیگری به نام سایبر اینترنت انجام شده، نشان می‌دهد که حفره‌های خطرناکی […]

EA متهم به سرقت اطلاعات گیمر‌ها شد !

بررسی‌های مؤسسه امنیتی چک پوینت نشان می‌دهد برخی بازی‌های ویدئویی تولیدی شرکت آمریکایی EA Games به علت آسیب‌پذیری در برابر سرقت هویت و سرقت شناسه کاربری مقاوم نیستند. بررسی‌های مذکور که با همکاری شرکت امنیتی دیگری به نام سایبر اینترنت انجام شده، نشان می‌دهد که حفره‌های خطرناکی در کلاینت بازی شرکت Electronic Arts EA موسوم به اوریجین وجود دارد که مجرمان آنلاین می‌توانند از آنها سوءاستفاده کنند.

به گزارش فارس به نقل از آسین‌ایج، هکر‌ها از همین طریق می‌توانند حساب کاربری افرادی که از خدمات بازی‌های آنلاین Electronic Arts EA)) استفاده می‌کنند را در اختیار گرفته و خود را به جای آنها جا بزنند.

مشکل یادشده ممکن است هم برای کاربران بازی‌های این شرکت که از رایانه‌های شخصی استفاده می‌کنند و هم برای کاربران نسخه‌های موبایلی بازی‌های یادشده به وجود آید. از همین طریق امکان سوءاستفاده از دیگر خدمات شرکت یادشده مانند ایجاد شبکه گپ با دوستان، مدیریت نمایه شخصی و… نیز وجود دارد.

به همین شیوه می‌توان به نمایه‌های کاربران در فیس‌بوک، ایکس‌باکس‌لایو، شبکه پلی‌استیشن و نینتندو هم نفوذ کرد. کاربران باید برای جلوگیری از وقوع هرگونه مشکل فرآیند تأیید هویت دومرحله‌ای را در زمان استفاده از خدمات Electronic Arts  

EA فعال کنند.