۱۸۸۶ مناقصه – شرکت پالایش نفت آبادان- تیوپ های مبدل حرارتی

شماره مجوز۱۱۷۹-۹۵ فراخوان مناقصه عمومی نوبت دوم شرکت پالایش نفت آبادان در نظر دارد موضوع مناقصه‌های شماره ۱۰/۹۵ و ۱۱/۹۵ و ۱۸/۹۵ را با مشخصات و شرایط کلی مشروحه ذیل از طریق مناقصه عمومی به شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید. ردیف شماره مناقصه موضوع محل اجراء مدت مبلغ برآورد پایه به ریال مبلغ ضمانت نامه شرکت […]

شماره مجوز۱۱۷۹-۹۵

فراخوان مناقصه عمومی

نوبت دوم

شرکت پالایش نفت آبادان در نظر دارد موضوع مناقصه‌های شماره ۱۰/۹۵ و ۱۱/۹۵ و ۱۸/۹۵ را با مشخصات و شرایط کلی مشروحه ذیل از طریق مناقصه عمومی

به شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید.

ردیف

شماره مناقصه

موضوع

محل

اجراء

مدت

مبلغ برآورد پایه

به ریال

مبلغ ضمانت

نامه شرکت در 

مناقصه به

ریال

برنامه زمان بندی مراحل

مناقصه

۱

۱۰/۹۵ مناقصه یک مرحله‌ای

رفع گرفتگی

ورسوب زدایی از 

تیوپ‌های مبدل

حرارتی

واحدهای

عملیاتی شرکت

پالایش نفت

آبادان به روش

الکترو ایمپالس

آبادان

دو سال شمسی

۴٫۸۸۴٫۴۰۰٫۰۰۰

۲۴۴٫۳۰۰٫۰۰۰

الف- آخرین مهلت

دریافت اسناد مناقصه : ۱۵ 

روز پس از تاریخ انتشار

آگهی نوبت دوم

ب- آخرین مهلت ارائه

پیشنهاد مالی: ۱۵ روز پس

از آخرین مهلت دریافت

اسناد مناقصه

ج- تاریخ گشایش

پیشنهاد مالی شرکتهای

تایید شده در ارزیابی

کیفی: روز : چهارشنبه

مورخ : ۱۳۹۵٫۰۴٫۳۰

۲

۱۱/۹۵

مناقصه

یک

مرحله‌ای

اجرای عملیات

رنگ آمیزی

منازل و اماکن

ناحیه شرقی

 

آبادان

۸ ماه و

۱۴ روز

۴٫۸۲۸٫۶۰۶٫۰۰۰

۲۴۲٫۰۰۰٫۰۰۰

الف- آخرین مهلت

دریافت اسناد مناقصه : ۱۵ 

روز پس از تاریخ انتشار

آگهی نوبت دوم

ب- آخرین مهلت ارائه

پیشنهاد مالی: ۱۵ روز پس

از آخرین مهلت دریافت

اسناد مناقصه

ج- تاریخ گشایش

پیشنهاد مالی شرکتهای

تایید شده در ارزیابی

کیفی: روز : یکشنبه مورخ 

:۱۳۹۵٫۰۵٫۲۴

۳

۱۸/۹۵ مناقصه

یک

مرحله‌ای

ارائه خدمات

تعمیر، مراقبت و

نگهداری از

تلمبه خانه‌های

آبهای خام،

سطحی و

فاضلاب و

استخرهای

نواحی مسکونی

شرکت

آبادان

یکسال شمسی

۱۶٫۵۲۵٫۲۴۳٫۷۳۰

۸۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰

الف- آخرین مهلت

دریافت اسناد مناقصه : ۱۵ 

روز پس از تاریخ انتشار

آگهی نوبت دوم

ب- آخرین مهلت ارائه

پیشنهاد مالی: ۱۵ روز پس

از آخرین مهلت دریافت

اسناد مناقصه

ج- تاریخ گشایش

پیشنهاد مالی شرکتهای

تایید شده در ارزیابی

کیفی: روز : یکشنبه مورخ

:۱۳۹۵٫۰۵٫۱۷

– از کلیه شرکتهای واجد شرایط که آمادگی و توانایی انجام  موضوع  هر یک از مناقصه‌های مذکور را دارند دعوت می‌شود اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه‌گران
 
(دفترچه شماره یک و معیارهای ارزیابی کیفی) موجود در شبکه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی http:// www.abadan-ref.ir را دریافت، پس از مطالعه و تکمیل
 
به همراه کلیه مدارک مورد نیاز، اسناد مناقصه مربوطه و پیشنهاد نرخ آن شرکت (منضم به نامه اعلام آمادگی شرکت در هر مناقصه به صورت جداگانه) ، وفق برنامه
 
زمان بندی فوق به امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان تحویل نمایند.

– محل دریافت اسناد مناقصه: آبادان-  جنب درب اصلی پالایشگاه آبادان، امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان

– تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده در فرمهای ارزیابی کیفی مناقصه‌گران به صورت دقیق و خوانا و ارسال تمامی مدارک و مستندات سوابق کاری و مالی

و …. مربوطه به صورت کپی برابر اصل (مصدق شده) که به امضای صاحبان امضاء مجاز رسیده و ممهور به مهر شرکت متقاضی باشد، در پاکت سربسته

الزامی است، در صورت عدم تکمیل و ارسال اسناد استعلام ارزیابی کیفی و سایر مدارک فوق الاشاره، صلاحیت شرکت‌کنندگان قابل بررسی نخواهد بود.

– نحوه ارزیابی کیفی و معیارهای مورد نظر، به شرح مندرج در فرمهای مربوطه و پیوست اسناد استعلام ارزیابی کیفی مناقصه‌گران فوق‌الذکر می‌باشد.

ارائه مدارک و سوابق مزبور هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و اسناد و مدارک واصله نیز مسترد نمی‌گردد.

شماره تلفن امور پیمانهای شرکت پالایش نفت آبادان: ۰۶۱۵۳۳۰۲۱۰۷ و شماره فکس جهت ارسال نامه‌های اعلام آمادگی : ۰۶۱۵۳۲۶۴۴۷۶ می‌باشد.

– ضمنا آگهی این شرکت در شبکه اطلاع رسانی شانا به نشانی  www.shana.ir و همچنین پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی 

http:// www.abadan-ref.ir و نیز پایگاه اطلاع رسانی مناقصات به نشانی IETS.MPORG.IR و سامانه کشوری نظارت بر مناقصات دستگاههای

اجرایی WWW.TENDER.BAZRESI.IR درج و قابل مشاهده می‌باشد.

روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان