۲۷۳۲ مناقصه – دانشگاه علوم پزشکی استان همدان – خرید خدمات پرستاری

 آگهی مناقصه عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی استان همدان در نظردارد نسبت به واگذاری خرید خدمات پرستاری در بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی به شماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۱۳ را از طریق سامانه تدارکات دولت(ستاد) به شرکت های دارای تأیید صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه […]

 آگهی مناقصه عمومی

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ودرمانی استان همدان در نظردارد نسبت به واگذاری خرید خدمات پرستاری در بیمارستان ها

و مراکز آموزشی درمانی به شماره ۲۰۹۸۰۰۰۲۳۶۰۰۰۰۰۱۳ را از طریق سامانه تدارکات دولت(ستاد) به شرکت های دارای تأیید صلاحیت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

مهلت زمان دریافت اسناد مناقصه از سایت: از۱۳/۰۴/۹۸ لغایت ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۱۷/۰۴/۹۸

مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: از ۱۸/۰۴/۹۸ لغایت ساعت ۱۴ روز پنج شنبه مورخ ۲۷/۰۴/۹۸

زمان بازگشایی پاکت ها در سامانه: شنبه مورخ ۲۹/۰۴/۹۸ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه

تضمین شرکت در مناقصه واگذاری خرید خدمات پرستاری در بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی استان به مبلغ ۶٫۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

تضمین شرکت در مناقصه: یک طغری ضمانت نامه بانکی که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد در وجه دانشگاه علوم پزشکی همدان (دقیقا به نام موضوع مناقصه ) یا ضماتنامه صادر شده از مؤسسات اعتباری غیر بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی(به استثناء بانک اقتصاد نوین و یا واریز وجه نقد به شماره حساب جاری ۱۵۶۶۴۸۶۶۰ بانک رفاه شعبه شریعتی)

تضمین شرکت در مناقصه را در پاکت الف سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) بارگذاری و اصل آن را به آدرس: همدان، بلوار آیت الله کاشانی، ساختمان شماره ۳، ستاد دانشگاه علوم پزشکی به دفتر مدیریت حراست دانشگاه تحویل نمایید.

شرکت کنندگان در مناقصه باید جهت دریافت هریک از اسناد مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به شماره حساب بانک ملی ۲۱۷۸۰۶۵۷۵۷۰۰۲ با شناسه ملی ۱۷۱۷۰۰۰۱۵۳۱۰۰۲۴ واریز نمایند.

کد اقتصادی ، شناسه ملی و کد پستی دانشگاه علو م پزشکی به ترتیب ذیل می باشد.

۴۱۱۳۷۶۷۱۶۳۹۱-۱۴۰۰۲۶۰۳۸۱۸-۶۵۱۷۶۱۹۶۵۳۵۱

هزینه درج اگهی به عهده برنده مناقصه می باشد

برگزاری مناقصه صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) می باشد از جمله خرید و دریافت اسناد، عودت اسناد، پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مناقصه گران از این طریق امکان پذیر می باشد

واحد مناقصات و مزایدات