توسعه بازار کسب‌وکارهای فضاپایه با گردهمایی فضایی‌ها!

توسعه بازار کسب‌وکارهای فضاپایه با گردهمایی فضایی‌ها! رئیس سازمان فضایی ایران توسعه بازار کسب‌وکارهای فناوری فضایی را اولویت جدی این سازمان در سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: گردهمایی استارت‌آپ‌های فضایی فرصت مناسبی برای ارائه خدمات این کسب‌وکار‌هاست. به گزارش مناقصه‌مزایده، مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: توسعه بازار کسب‌وکارهای فناوری فضایی یک اولویت جدی است […]

توسعه بازار کسب‌وکارهای فضاپایه با گردهمایی فضایی‌ها!

رئیس سازمان فضایی ایران توسعه بازار کسب‌وکارهای فناوری فضایی را اولویت جدی این سازمان در سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: گردهمایی استارت‌آپ‌های فضایی فرصت مناسبی برای ارائه خدمات این کسب‌وکار‌هاست.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مرتضی براری در اینستاگرام نوشت: توسعه بازار کسب‌وکارهای فناوری فضایی یک اولویت جدی است که با تمام توان و انرژی برای دستیابی به آن تلاش می‌کنیم و از ظرفیت تمام استان‌های کشور در این مسیر بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به سفر خود به استان چهارمحال‌وبختیاری و دیدار با مسؤولان این استان ادامه داد: علاوه بر آن، در این سفر شناسایی نیاز‌ها و توسعه کسب‌وکارهای حوزه فضایی در سطح این استان مورد توجه قرار گرفت.

معاون وزیر ارتباطات اظهار امیدواری کرد که در تمام کشور براساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هر استان، با ایجاد کسب‌وکار‌ها و ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب، افزایش اشتغال، مدیریت بهینه منابع و افزایش بهره‌وری در حوزه‌های مختلف شکل گیرد.

رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به برگزاری گردهمایی شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی در تاریخ ۱۶ تا ۱۸ تیرماه جاری گفت: این گردهمایی فرصت مناسبی برای کسب‌وکارهای حوزه فضایی محسوب می‌شود تا با شبکه‌سازی و دریافت نیازهای فناورانه دستگاه‌های مختلف، بتوانند خدمات خلاقانه‌ای را ارائه کنند.

وی تأکید کرد: این مسیر را تا رسیدن به یک نتیجه مطلوب بدون وقفه ادامه خواهیم داد.

اولین گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه فضایی همراه با نمایشگاه محصولات فضایی و نشست‌های تبادل فناوری و نوآوری ۱۶ تا ۱۸ تیرماه ۱۳۹۸ با همکاری سازمان فضایی، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و پژوهشگاه فضایی ایران در محل مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

همزمان با این گردهمایی، دو کارگاه «فرصت‌های کسب‌وکاری ماهواره‌های مخابراتی» و «فرصت‌های کسب‌وکاری در حوزه سنجش از دور» برگزار خواهد شد.