پاکسازی منطقه عملیاتی لاوان از ضایعات صنعتی

پاکسازی منطقه عملیاتی لاوان از ضایعات صنعتی جمعی از مسؤولان و کارکنان واحدهای تعمیرات، HSE و بهره‌برداری خشکی منطقه عملیاتی لاوان با حضور در محدوده مشعل تأسیسات بهره‌برداری خشکی، نسبت به جمع‌آوری، تفکیک و پاکسازی این محل از ضایعات صنعتی و غیرصنعتی اقدام کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت نفت فلات قاره، این […]

پاکسازی منطقه عملیاتی لاوان از ضایعات صنعتی

جمعی از مسؤولان و کارکنان واحدهای تعمیرات، HSE و بهره‌برداری خشکی منطقه عملیاتی لاوان با حضور در محدوده مشعل تأسیسات بهره‌برداری خشکی، نسبت به جمع‌آوری، تفکیک و پاکسازی این محل از ضایعات صنعتی و غیرصنعتی اقدام کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت نفت فلات قاره، این برنامه با هدف کمک به حفظ محیط‌زیست و به همت واحد تعمیرات و نوسازی منطقه لاوان با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از کارکنان عملیاتی و تعمیراتی منطقه لاوان و با وجود شرایط سخت آب و هوایی انجام شد.

حاضران در این برنامه همه توان خود را به‌کار گرفتند تا محل تجمع ضایعات صنعتی، پاک‌سازی شده و فضایی زیباتر در تأسیسات خشکی منطقه ایجاد کنند.

علیرضا خوشبخت، جانشین تعمیرات و نوسازی منطقه عملیاتی لاوان گفت: هدف ما از این کار جلوگیری از به وجود آمدن خطرات احتمالی همچون آتش‌سوزی و صدمات جبران‌ناپذیری است که ممکن بود برای تأسیسات مستقر در منطقه به وجود بیاید.

خوشبخت ادامه داد: ما توانستیم در این حرکت مقدار قابل‌توجهی ضایعات فلزی را جمع‌آوری و تفکیک کنیم که این امر به جهت اقتصادی نیز برای شرکت دارای ارزش‌افزوده و به نوعی بازگشت سرمایه محسوب می‌شود و ما این کار را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده همه اماکن و تأسیسات را از ضایعات صنعتی و غیرصنعتی پاکسازی خواهیم کرد و پس از آن امیدواریم این برنامه عمومی و فراگیر شود؛ تا جایی که کمپ‌های مسکونی و سواحلی که در اختیار داریم به‌طور کامل پاکسازی شود.