مهار آتش‌سوزی در واحد دانه‌بندی گوگرد پالایشگاه هاشمی‌نژاد

مهار آتش‌سوزی در واحد دانه‌بندی گوگرد پالایشگاه هاشمی‌نژاد آتش‌سوزی در واحد دانه‌بندی گوگرد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با تلاش آتش‌نشانان این شرکت در کمترین زمان ممکن مهار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، ابوالفضل نعمتی، رئیس روابط‌عمومی این شرکت در این خصوص گفت: این حادثه عصر روز […]

مهار آتش‌سوزی در واحد دانه‌بندی گوگرد پالایشگاه هاشمی‌نژاد

آتش‌سوزی در واحد دانه‌بندی گوگرد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با تلاش آتش‌نشانان این شرکت در کمترین زمان ممکن مهار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، ابوالفضل نعمتی، رئیس روابط‌عمومی این شرکت در این خصوص گفت: این حادثه عصر روز سه‌شنبه(گذشته) در خارج از فنس عملیاتی واحدهای پالایشی اتفاق افتاده است که با همت کارکنان واحد آتش‌نشانی مهار شد.

وی اظهارداشت: در ساعت ۱۵ ظهر روز گذشته در پی بروز اشکال برقی یکدستگاه الکتروموتور مربوط به نوار نقاله سیستم بارگیری در واحد دانه‌بندی گوگرد شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، حریق ایجاد شده و به‌وسیله تسمه نقاله لاستیکی در حال حرکت به داخل سوله ذخیره بنتونیت سرایت می‌کند.

نعمتی تصریح کرد: پس از اعلام حریق، آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شده و عملیات اطفاء حریق آغاز گردید.

وی ادامه داد: نظر به اینکه تسمه نقاله از جنس مواد پلیمری می‌باشد در اثر سوختن آنها دود زیادی در محوطه منتشر شده بود.

سخنگوی پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد تأکید کرد: در جریان حریق مذکور فقط دوعدد تسمه نقاله آسیب دیده و خسارت دیگری ایجاد نشده است.

نعمتی بیان داشت: توضیح اینکه سیستم اطفای حریق سوله به‌درستی عمل کرده است و روند تولید گاز و گوگرد دیگر واحد‌ها بدون هیچ وقفه‌ای ادامه دارد.