زلزله آبرسانی به هیچ روستایی را متوقف نکرد

زلزله آبرسانی به هیچ روستایی را متوقف نکرد میزان خسارات وارد شده به تأسیسات آبرسانی روستایی قابل توجه است اما علی‌رغم این خسارات هیچ گونه گزارشی مبنی بر قطعی آب روستا‌ها داده نشده است. سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با اشاره به وقوع زلزله پیش آمده در شهرستان مسجدسلیمان گفت: خسارات وارد […]

زلزله آبرسانی به هیچ روستایی را متوقف نکرد

میزان خسارات وارد شده به تأسیسات آبرسانی روستایی قابل توجه است اما علی‌رغم این خسارات هیچ گونه گزارشی مبنی بر قطعی آب روستا‌ها داده نشده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با اشاره به وقوع زلزله پیش آمده در شهرستان مسجدسلیمان گفت: خسارات وارد شده به تأسیسات آبرسانی روستایی شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و گلگیر قابل توجه است.

عادل حرباوی افزود: علی‌رغم خسارات وارد شده اما آبرسانی به روستا‌ها دچار اختلال نشد.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های لازم برای جلوگیری از قطعی آب شرب روستا‌ها اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع زلزله بیش از ۱۰ هزار بطری آب معدنی در سطح روستا‌ها و میان اهالی شریف روستایی توسط مجموعه آبفا روستایی خوزستان توزیع شد که این اقدام در راستای پیشگیری از وقوع کم آبی انجام شد.

حرباوی یادآور شد: جلسه ستاد بحران پس از وقوع زلزله در شهرستان‌های مسجدسلیمان و گلگیر برگزار شد که طی آن بر رسیدگی و خدمت‌رسانی شبانه‌روزی مردم تأکید شد.